Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

"Форум", 17.02.25: На Радев партия не му трябва, "политиката на цигулката", мажоритарните избори имат минуси

Новата седмица ще протече с нови събеседници коментатори. До 21 февруари горещи новини и теми ще коментират социологът Елена Дариева и историкът Светослав Живков. Днес водещият на предаването Константин Лавсов насочи разговора така, че той обхвана следните теми: Социалното неравенство. Разделението сред обществото се видя и в бойкота на..

публикувано на 17.02.25 в 18:40

Реалистичен, оптимистичен и песимистичен анализ за демографското бъдеще на София

Какви са прогнозите за демографското развитие на столицата и какви са тенденциите за няколко десетилетия напред, според Актуализиран анализ на демографското развитие и прогноза , разработена в три варианта за населението на Столичната  община по градоустройствени единици (ГЕ) за 2030-2040-2050 г.? Анализът е реализиран от общинското..

публикувано на 17.02.25 в 17:50

Близо с 10% поскъпват някои куриерски услуги от 1 март

Близо с 10% поскъпват някои куриерски услуги от 1 март. Две от най-големите компании въвеждат и нови правила при таксуването на най-леките пратки. От 1 март се въвежда 10% увеличение на цените за доставка на вътрешни и международни палетизирани пратки, което се налага по транспортно-логистични причини. Това потвърждава за БНТ една от водещите куриерски..

публикувано на 17.02.25 в 17:05
Илиана Балабанова

Има сфери, в които разликата между заплатите на жени и мъже е до 40%

Средната брутна заплата на жените в България е с около 20% по-ниска от тази на мъжете , показва изследване, направено за периода 2008-2022 г. от института "Зангадор" и представено на конференцията "Заплащане и равнопоставеност в България", организирана от Българска платформа към Европейско женско лоби (ЕЖЛ). Разликите във възнагражденията..

публикувано на 17.02.25 в 16:35
Юлия Мишкова – старши специалист по

Адаптираха два наръчника за климатичните промени за нуждите на българското образование

Образователната платформа prepodavame.bg адаптира два международни наръчника, създадени по инициатива на Office for Climate education (Офис за климатично образование) - международна организация под егидата на ЮНЕСКО със седалище във Франция, чиито цели са  да подкрепя образованието, свързано с климата чрез създаване на образователни ресурси и..

публикувано на 17.02.25 в 14:55

Banff Centre Mountain Film Festival отново в България

Banff Centre Mountain Film Festival в България - един от най-големите и най-престижни планинарски кино фестивали в света пристига за традиционна си първа спирка в страната ни - София. След провеждането му в градчето Банф, Канада през ноември 2024, най-добрите и отличени филми тръгват на световна обиколка, като посещават над 40 държави по целия..

публикувано на 17.02.25 в 14:26

Летище София работи нормално при зимни условия

Летище София работи нормално при зимни условия.  Пистата за излитане и кацане, рульожките за маневриране и перонът са почистени. Извършват се процедури против обледеняване на самолетите, уточняват от летището.  Препоръката към пътниците е да идват два часа преди полета си на съответния терминал на летището. През следващото денонощие в по-голямата..

публикувано на 17.02.25 в 14:16