Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Силвия Маркова - стилист в шоубизнеса

Какви са модните тенденции в предстоящия есенно-зимен сезон?

Отмина Седмицата на модата в Париж и съвсем тематичен е разговорът за модните тенденции в предстоящия есенно - зимен сезон, за който разказва Силвия Маркова - стилист в шоубизнеса. За цветовите гами в дамското и мъжко облекло, характерни за различните модни стилове, какъв тренд обувки да предпочетем за сезона, на какви материи да заложим?..

публикувано на 21.10.24 в 17:39
Инж. Владимир Александров

Инж. Владимир Александров: Гражданите са най-точният компас за управлението

Етрополе за първи път има кмет, който е награден в национален конкурс и дейността му е призната и забелязана в цялата страна. Инж. Владимир Александров е „Кмет на гражданите“ , една от престижните награди в националния конкурс „Кмет на годината 2024“ в категория "Малка община".  Конкурсът се организира за 12-а поредна година, а победителите се..

публикувано на 21.10.24 в 17:36
Актьорска среща: Крис Илиев и Ана Пападопулу

Ана Пападопулу - за киното, театъра и проблемите на съвремието

Актьорска среща в петък вечер в предаването “Добър вечер, София“. Актрисата Ана Пападопулу гостува на Кристиян Илиев, който освен като радиоводещ, познаваме и от театралната сцена. Тя разказа за своето начало в театралното изкуство, което се случва в ранните й ученически години, когато започва да учи в театралната паралелка на 22-о средно..

публикувано на 21.10.24 в 16:47

София ще бъде домакин на форума „Медийната грамотност: устойчивост, експертност, решения“

София ще бъде домакин на Националната конференция „Медийната грамотност: устойчивост, експертност, решения“. В рамките ежегодния си форум, Коалиция за медийна грамотност (КМГ) ще представи интерактивна карта на медийната грамотност в България . Картата е разработена от КМГ с цел да даде видимост на организациите и инициативите, които през..

публикувано на 21.10.24 в 16:07

Доброволчеството в днешно време има спонтанен характер

Най-голямата доброволческа хуманитарна организация в страната - Българският червен кръст, вече 146 години извършва постоянна мащабна социална дейност, подпомага държавата в работата с бежанци на българска територия, в борбата с епидемии и подпомага облекчението на групите в неравностойно положение. Освен това изпраща и обучени доброволци на..

публикувано на 21.10.24 в 15:42
ДеВяра

ДеВяра представя новата си музика с дамски бенд и концерт

С присъствието си на музикалната сцена, певицата ДеВяра все повече доказва и развива своите възможности и регулярно успява да задържа вниманието върху себе си, днес като абсолютно самостоятелен артист. "В  България всеки от артистите се стреми да даде максималното качество на работата си, просто зависи колко би искал да надскочиш себе..

публикувано на 21.10.24 в 14:54

15-а "Вечер на добродетелите" осигурява подкрепа за стотици деца през 2025 г.

"На децата си трябва да дадем две неща: първото са корени, а второто – криле." Тази мисъл на Йохан Гьоте е дала наслова на 15-ата  Вечер на добродетелите , която фондация "За нашите деца" организира тази вечер. "Корените можем да осигурим с добро семейство, добра среда. Там от семето може да се разлисти дървото на талантите и..

публикувано на 21.10.24 в 13:08