Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Лазар Малаков – от дигиталния свят и маркетинга до музиката

Снимка: Луиза Лазарова

Дигиталният свят, маркетингът, продажбите и… музиката могат да живеят в едно. Доказва го Лазар Малаков – customer success director в Meta Lead Bulgaria. Той има богат опит в различни индустрии в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите.

„Това, което най-много ме мотивира в работата е, когато видя един клиент, който и с моя помощ, успее да развие бизнеса си. Има клиенти, които продават в 17-25 държави или дори само две, но те са САЩ и UK и то неща, които се произвеждат и правят тук в България“, каза в студиото на Радио София Лазар Малаков.

По думите му, маркетингът е разумно, целенасочено, умерено използване на данни, така че „да бъде разбран потребителя, да бъде адаптиран продукта към потребителя, да бъде адаптирана комуникацията към потребителя, да се повлияе на потребителя, така че това да носи печалба“.

Дигиталното и реалното е слято много отдавна, казва Малаков.

„Начинът, по който хората възприемат реалността, в наши дни реалността е начинът, по който общуваш. До голяма степен това се случва дигитално. Всичко, което се случва в дигиталната среда е съвсем реално за теб, има съвсем реални продажби и покупки“.

Вярва, че Мета вселената е един от начините, общуването да се случва свободно в дигитална среда.

„Мета вселената е една от възможните посоки на бъдещето и то ще се случи“, добави Лазар Малаков.

Другото му професионално вярване е, че управлението на маркетинга и бранда в дългосрочен план е нещо просто… стига да си достатъчно мъдър и смел и да не следваш всяка краткосрочна възможност (встрани) по пътя към бъдещето. Музиката е част от живота му от дете, а вече е факт и първата му авторска песен „Бъди“.

„Започнах да пея преди 4 години, на доста късна възраст реално. Когато тръгнах да правя песента всъщност стъпих на композиция и текст, който съм писал в 10 клас. Сега записвам дебютно парче, скоро, може би, ще запиша друго. За мен не е цел да стана музикант и да се издържам с това“, разказа Малаков.

„Бъди“ носи посланието да бъдем себе си и да сме близо до тези, които обичаме и които ни обичат.

Как се съчетават маркетингът, продажбите и музиката, можете да чуете в интервюто на Катя Василева с Лазар Малаков.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ
Потребителският бойкот в Хърватия зарази и други бивши югославски републики

"Форум", 03.02.25: Хърватите казват: "Стига! Колкото ние зависим от търговците, толкова и те зависят от нас"

Първите събеседници във "Форум" за тази седмица са комуникационният експерт и преподавател  доц. д-р Александър Христов и  Диана Гласнова , главен секретар на Хърватско-българското дружество и нещатен кореспондент на БТА. Пред Лъчезар Христов те коментираха следните теми: Сезонът на редовното правителство . Нормализация и успокоение сред..

публикувано на 03.02.25 в 18:35

Концепция за обновяване на училищни дворове тръгва от 59. ОУ и 29. СУ в район "Сердика"

С два пилотни проекта Столичната  община въвежда изцяло нова концепция за превръщане на училищните дворове в зелени, модерни общностни центрове. Архитектурен наръчник с полезни ресурси за трансформиране на външната среда в училище вече е предоставен на всички райони в София. Освен каталог с добри практики от цял свят, наръчникът включва и..

публикувано на 03.02.25 в 17:45

Чешмите с минерална вода в центъра на София спират за профилактика

На 4 февруари 2025 г. във връзка с извършване на техническа профилактика временно ще бъде преустановено водоподаването към чешмите на водоналивния кът на находище с минерална вода „София – Център“, съобщават от Столичната община. Предвижда се профилактиката да се извърши от 10:00 до 10:15 ч. По това време ще бъде спряно водоподаването към..

публикувано на 03.02.25 в 16:58

Спектакълът на Ива Свещарова "Ако Афродита е чудовище" - с втора премиера

Новият спектакъл на Ива Свещарова "Ако Афродита беше чудовище" вече е с насрочена втора премиера. Свещарова е сред най-значимите артисти в съвременната ни хореография. Тя е носителка на награда "Икар" за съвременен танц и пърформанс и е един от създателите и организаторите на Международния фестивал за съвременен танц и пърформанс..

публикувано на 03.02.25 в 16:40
Маг. фарм. Стефан Минков

За укрепване на имунитета решете след консултация, не от реклами

В момента, когато някои области минават през грипна епидемия, има засилено търсене и потребяване на имуностимуланти. Най-добре е те да се приемат след препоръка от специалист – лекар или фармацевт. Със сигурност е оправдано вземането на някои от продуктите, включително и лекарствени – те възпрепятстват усложнения при грипна инфекция. Това..

публикувано на 03.02.25 в 16:12

Водните загуби в София са най-малко, но пък 10% от водата се краде

По последни данни от НИМХ в България има завишение на водните ресурси. Само повърхностните  запаси са със средни годишни обеми от 17,7 млрд. куб м. Консумацията е около 5 млрд. кубика. Кризата с безводието в някои градове е като поговорката "Вода газим, жадни ходим" , коментира пред БНР-Радио София проф. Петър Калинков..

публикувано на 03.02.25 в 15:19
Юлиян Петров

Синдикат "Образование" предлага грипна ваканция за всички ученици на 6 и 7 февруари

Грипна ваканция за всички ученици на 6 и 7 февруари, която да се слее с междусрочната ваканция на 5 февруари. Това предлагат от Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа" с цел превенция на грипа. Регионалните инспекции по здравеопазването имат невярна информация за истинския процент заболели ученици, защото огромна част от учениците са в..

публикувано на 03.02.25 в 14:07