Според нея, пандемията е накарала големите компании да помислят как да направят по-приятно мястото, в което прекарваме доста време, като осигуряват различни удобства. Тя сподели, че особено в големите IT компании от години има забавления, като например зони за спорт, зони за релакс, джаги, тенис маси и др., което цели работните места да станат по-привлекателни за служителите.
"Един офис до голяма степен показва културата и ценностите на една компания. Това не е фабрика, в която има поточна линия и хора наредени на редичка, и правят нещо механично. Съвременните високоплатени интелигентни дейности се правят от хора, които са високообразовани и дават добавена стойност на това, което правят", каза Косева-Бошова.
Относно промяната на пазара на бизнес имоти тя каза, че по време на пандемията офисите са останали необитаеми физически, но договорно повече от 98% от компаниите са ги запазили. По думите й, т. нар. "гъвкави офиси" дават възможност една компания да наеме за краткосрочен период определен брой работни места, които са напълно оборудвани.

А относно модерните напоследък "зелени офиси" каза още, че те карат хората да се чувстват добре, не вредят на околната среда толкова, колкото старо поколение сгради и това се постига с инвестиции в много качествени модерни технологии. Освен това добави, че по света се прави сертифициране на такъв тип сгради и много от новопостроените са такива.
"Хората се интересуват и искат да живеят в нормална приятна среда. Ходенето на работа, както сме свикнали да го наричаме, като термин не е наказание. То трябва да е приятно", каза Косева-Бошова.
Тя сподели, че в асоциацията, на която е председател имат законодателна инициатива, чрез която да убедят българското правителство да подкрепят инвеститорите, които изграждат такива сгради да имат стимул да го направят, като например данъчни облекчения.
Още подробности можете да чуете в звуковия файл.
През следващото денонощие ще се задържи облачно. Почти в цялата страна ще вали дъжд, съобщиха от НИМХ. Обилни и продължителни ще са валежите в западните, южните и централните части от страната. На места и в Източна България ще вали дъжд, придружен с гръмотевици. В повечето райони ще духа умерен източен вятър. Минималните температури ще бъдат между 4° и..
В деня на представянето на книгата "Литературната журналистика в България" , във "Форум" като коментатор гостува един от авторите в изданието – политологът доц. Иво Инджов . Водещият Лъчезар Христов предложи темите, а доц. Инджов прие и разсъждава по: Блокада на парламента и кратки сблъсъци с полицията. Хиляди протестираха срещу Бюджет..
Актуалната ситуация във ВиК сектора; приоритетите за следващия бизнес план на "Софийска вода", планираните инвестиции с акцент върху развитието на проекта за мини ВЕЦ-ове в столицата и как въвеждането на еврото в България ще се отрази на клиентите – тези теми бяха дискутирани в годишната среща разговор с мениджмънта на компанията...
"Нашите деца, нашата отговорност: (не)поправимото в очакване на работещи решения." Под този наслов фондация "Лъчезар Цоцорков" представи данни от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието над и сред децата . Целта на инициативата е провеждане на дългосрочна информационна кампания, посветена на преодоляването..
На 1 декември Академията за мода ще връчи годишните си награди "Златна игла", с които отличава най-добрите български дизайнери и модни творци, както и най-добрите постижения на световни имена в лайфстайла и модния бизнес. “Естествено, че вълненията (за гала вечерта) продължават. Те няма да спрат и след като мине кулминацията по награждаването, тъй..
За втори път Столичният общински съвет (СОС) отхвърли предложената от кмета Васил Терзиев нова структура на общинската администрация. Макар да бяха направени изменения в първоначално изготвения вариант, сегашният отново не получи нужното одобрение както в комисии, така и на днешното заседание на общинските съветници. Кметът Терзиев..
Над 700 рекламни карета и страници от вестници и списания, както и киноплакати, са представени в изложбата "Кинореклама в България 1920–1940", която беше открита на 26 ноември в Дома на киното в София. Разнообразните подходи, чрез които разпространителите, собствениците на кина и продуцентите от периода популяризират филмите си и привличат публика в..