Българите все повече са интересуват от финансовата си грамотност, как работят парите, повишават своята инвестиционна култура. Те вече се питат не само как да изкарат повече пари, но и как да ги задържат, как да ги увеличават по интелигентен начин, как да участват на глобални пазари.
Това сочат предварителните очаквания и първоначални данни на Финансова академия (Finance Academy), чиито членове и лектори инициират провеждането на онлайн анкета, с която търси отговори за инвестиционните навици на българите.
„По натрупаните до момента признаци можем да съдим, че българинът има повече пари (разбира се не става дума за всички, масово). Средната прослойка в момента се чуди как да не загуби спестяванията, които има. И хората от тази прослойка все повече осъзнават, че имат нужда от повишаване на финансовата грамотност, разбират и говорят за парите като глобална тема, а не просто като средства, които влизат в банковата сметка. Все повече хора следят за какво харчат парите си, как могат да оптимизират разходите си“, изтъкна пред Радио София Георги Захариев от Finance Academy.
Той посъветва хората да проучат как работят различните видове инструменти и инвестиции, за да изберат според своите търсения, цели и склонност да рискуват, дори според възрастта си.
„Мит е, че трябва да завършиш курс или висше образование, за да умеем да управляваме парите си. Съществуват фундаментални правила и принципи. От Finance Academy сме приели това за наша мисия – да научим повече българи на тези принципи, с които да си гарантиран повече финансова свобода са в бъдеще. За последните 2 години сме обучили над 13 хиляди души“, допълни Захариев.
Чуйте повече по темата в разговора на Лъчезар Христов.
Над тунела към столичния кв. "Люлин" се появи ръчно изписан надпис, който гласи "Имаш най-красивата усмивка… Димитър". Малко вероятно е транспарантът да отправя комплимент към някой Митко, коментираха минувачи. Много по-голяма е вероятността Димитър да е авторът, а обектът, към който е насочено посланието, вероятно сам(а) трябва да се досети.
Новият български пълнометражен игрален филм "Децата на Бендида" направи своята премиера, а с трима от актьорите във филма – Лора Джанова, Йоана Парапунова и Константин Султов говорим за приключенията, докато цели 2 години са текли снимките. Жанрът e приключенски, фентъзи, с елементи на връщане назад във времето, с кораби и пътешествия,..
След успешната си световна премиера на фестивала в Карлови вари, "Безветрие" - новият игрален филм на режисьора Павел Веснаков, тръгва по кината в България на 28 март. Това е вторият пълнометражен игрален филм на Павел Веснаков, след "Уроци по немски“. "Безветрие“ разказва историята на млад мъж, който се прибира в България, за да продаде..
Изложбата "Мръсно“ на Боряна Пандова е последният проект от цикъла "Обекти на невниманието“. Цикъл, над който авторката работи повече от двадесет години. В "Мръсно“ Боряна картографира случайно образуваните композиции от обекти, търкалящи се по улиците на София. Тя, в ролята на криминалист без престъпление, взима отпечатъци върху лепкаво фолио..
РИОСВ-София е констатирала замърсяване на въздуха в Перник от сгуроотвал "Кудин дол”, където временно се съхраняват производствени отпадъци на "Топлофикация Перник”. На дружеството са дадени предписания за недопускане на неорганизирани емисии, а за установените нарушения са предприети административно наказателни мерки. Запрашаването е установено при..
На 15 март (събота) в София започва "Stage Your Future " - нова 6-месечна безплатна програма за лично и професионално израстване, чрез използване на сценичните изкуства. Програмата се финансира от Европейския корпус за солидарност - програма, която финансира проекти в подкрепа на млади хора, които искат да осъществят конкретни цели...
1984. 18 българи тръгват към Еверест по най-смъртоносния маршрут на Западния гребен. Следват драматични дни, в които има смърт, приятелство, изпитания за егото и духа, но истината за тях остава неразкрита докрай. До днес… "Сценаристите на филма: Елена Ермова, Дилян Павлов и Станислав Грозданов дойдоха при мен понеже сме приятели и ми казаха, че..