Forbes отличи училищния стартъп „SoTeen-Productions“ и тяхната обучителна видео игра по предприемачество за тийнейджъри „League of Entrepreneurs“. В играта, участниците развиват свой виртуален бизнес и управляват средствата си.
През последните 6 месеца, всички финалисти са работили заедно с ментори, за да финализират идеите си и да представят свое демо, каза пред Радио София Зорница Миткова - управляващ директор на "Тийноватор".
„Това събитие е много важно, защото то дава първо интересна картина за това от какво се интересуват тийнейджърите и какво е нивото на тяхното предприемаческо и бизнес мислене, кои са проблемите на нашето и тяхното ежедневие. Повечето от участниците бяха предложили решения чрез онлайн платформа и мобилно приложение“, добави Зорница Миткова.
По думите й, има общо 18 предложения за нови продукта на пазара, сред които смарт саксия, която предлага напълно автоматизирана грижа за растенията и портативна батерия, която се зарежда едновременно от слънчева светлина и топлината на тялото.
Татяна Петкова и Димитър Германов са финалисти от състезанието. Таня и отборът й от столичната НПМГ участват в състезанието с разработка на чай.
„Стремежът ми е да се фокусираме върху българските билки в малко населените места. Седнах с дядо ми, разпитахме билкари и намерихме такъв, от който да изкупуваме за момента билки“, каза Татяна Петкова.
Димитър Германов е ученик в Софийската математическа гимназия. Заедно с отбора си представят дрон, който лети няколко метра на земеделска нива и предоставя информация за растенията.
Вече е в ход записването за "Тийноватор 6“, добави Зорница Миткова и обясни, че до края на юни предстоят кампании в училищата. Учениците могат да се записват на сайта на „Тийноватор“.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.

В деня на представянето на книгата "Литературната журналистика в България" , във "Форум" като коментатор гостува един от авторите в изданието – политологът доц. Иво Инджов . Водещият Лъчезар Христов предложи темите, а доц. Инджов прие и разсъждава по: Блокада на парламента и кратки сблъсъци с полицията. Хиляди протестираха срещу Бюджет..
Актуалната ситуация във ВиК сектора; приоритетите за следващия бизнес план на "Софийска вода", планираните инвестиции с акцент върху развитието на проекта за мини ВЕЦ-ове в столицата и как въвеждането на еврото в България ще се отрази на клиентите – тези теми бяха дискутирани в годишната среща разговор с мениджмънта на компанията...
"Нашите деца, нашата отговорност: (не)поправимото в очакване на работещи решения." Под този наслов фондация "Лъчезар Цоцорков" представи данни от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието над и сред децата . Целта на инициативата е провеждане на дългосрочна информационна кампания, посветена на преодоляването..
На 1 декември Академията за мода ще връчи годишните си награди "Златна игла", с които отличава най-добрите български дизайнери и модни творци, както и най-добрите постижения на световни имена в лайфстайла и модния бизнес. “Естествено, че вълненията (за гала вечерта) продължават. Те няма да спрат и след като мине кулминацията по награждаването, тъй..
За втори път Столичният общински съвет (СОС) отхвърли предложената от кмета Васил Терзиев нова структура на общинската администрация. Макар да бяха направени изменения в първоначално изготвения вариант, сегашният отново не получи нужното одобрение както в комисии, така и на днешното заседание на общинските съветници. Кметът Терзиев..
Над 700 рекламни карета и страници от вестници и списания, както и киноплакати, са представени в изложбата "Кинореклама в България 1920–1940", която беше открита на 26 ноември в Дома на киното в София. Разнообразните подходи, чрез които разпространителите, собствениците на кина и продуцентите от периода популяризират филмите си и привличат публика в..
Фондация "П.У.Л.С." се включва с активности по време на 16-те Световни дни срещу насилието, основано на пола, които се провеждат между 25 ноември и 10 декември, както и към глобалната кампания на ООН за спиране на дигиталното насилие над всички жени и момичета. Тазгодишната кампания е насочена към дигиталното насилие. “Това е форма, която в..