Поредната 11-а Рекламна академия в НБУ ще се проведе от 19 до 23 февруари. Петдневното събитие е тристранен проект на висшето училище, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.
Инициативата се провежда под мотото "Практиката е най-добрият учител" и обединява в реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.
„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.
"Най-лесният начин студентите да могат да възприемат и да запомнят е през метода учене чрез правене. Академията дава възможност на студентите в рамките на една седмица да изпробват в практиката придобитите знания в по време на своето образование, отбеляза пред БНР-Радио София гл. ас. д-р Даниела Кадийска от департамент "Кино, реклама и шоубизнес" в НБУ.
Записаните в Академията млади хора се срещат с нови хора (работят в екипи от 10 души) и могат да развият умението си да анализират, да гледат критично на нещата. Освен всичко друго, могат да получат и предложение за работа от менторите или представители на бизнеса.
"Ако креативността е сърцето на рекламната дейност, може би младите хора са мостът към бъдещето със своите свежи идеи – те са много по-близко до новото поколение аудитория, която преследват брандовете", каза още Кадийска.
По думите на Илияна Николова - студентка 4-ти курс в НБУ, бакалавърска програма „Реклама“, участник в миналогодишното, а и в настоящото издание, и брандовете, и младите хора трябва да са по-смели, нестандартни и креативни, за да бъдат по-успешни в целите си.
Чуйте разговора на Катя Василева.
35% от децата в България живеят в риск от бедност - най-високият процент в Европейския съюз. С това послание фондация "Конкордия България" ще се обърне към международната общност в Женева на 29 август по време на Предварителните сесии на Универсалния периодичен преглед (УПП). Фондацията ще настоява за системни решения, които да прекъснат..
В "Добър вечер, София" гостува Симона Калоянова - популярна личност в социалните мрежи и студентка трети курс в НАТФИЗ. Тя не определя себе си като инфлуенсър и смята, че социалните мрежи са място за забавление и дори за научаване на нови неща. В своите платформи Симона публикува забавно съдържание , свързано с игра на скечове и още...
Парк "Академик", който се намира между Философския и Стопанския факултети на Софийския университет , от дълги години стои поддържан. По-рано тази година доброволчески акции реставрираха части от парковите съоръжения и алеи, за да се превърне зелената площ в приятно място за столичани. Инициативният комитет "За запазване на парк..
Шоуменът и телевизионен водещ Николаос Цитиридис бе гост в предаването “Добър вечер, София“, за да се представи в малко по-различно амплоа – на стендъп комедиант. Той подготвя мащабно турне, което ще започне в началото на септември и ще продължи до началото на ноември. “Голямо ще бъде, най-голямото, което съм правил до момента и..
Глоби и нови правила влизат постепенно в сила в сферата на туризма, като целта е повишаване на сигурността и гарантиране на качеството на преживяванията. Новите, по-строги правила за туристите, които се въвеждат в популярни дестинации като Италия, Испания и Гърция, не са изолирани актове, а по-скоро симптоматичен отговор на нарастващото..
Да представяш културата в нейното многообразие и достиженията на българските творци, не е лесна задача, смята Борислав Петранов – директор на Българския културен институт в Берлин, който гостува в предаването "Радиокафе“ на Радио София. "Аз си поставям цели, които надхвърлят понякога възможността на екип от двама души, както бяхме допреди..
За дванадесети пореден път имаме възможност да номинираме своите будители за настоящата 2025 година, в кампанията на Българското национално радио (БНР) – "Будител на годината". В предаването "Радиокафе" гостува нейният създател – журналистът Ива Дойчинова. "Основната мисъл в тази кампания е да върне будителя в съвремието, да върне усещането за..