Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

5 дни предизвикателства за студенти в НБУ

Практиката е най-добрият учител, дори и в рекламата

Снимка: reklamnaakademia.com

Поредната 11-а Рекламна академия в НБУ ще се проведе от 19 до 23 февруари. Петдневното събитие е тристранен проект на висшето училище, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.

Инициативата се провежда под мотото "Практиката е най-добрият учител" и  обединява в реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.

"Най-лесният начин студентите да могат да възприемат и да запомнят е през метода учене чрез правене. Академията дава възможност на студентите в рамките на една седмица да изпробват в практиката придобитите знания в по време на своето образование, отбеляза пред БНР-Радио София гл. ас. д-р Даниела Кадийска от департамент "Кино, реклама и шоубизнес" в НБУ.


Записаните в Академията млади хора се срещат с нови хора (работят в екипи от 10 души) и могат да развият умението си да анализират, да гледат критично на нещата. Освен всичко друго, могат да получат и предложение за работа от менторите или представители на бизнеса.

"Ако креативността е сърцето на рекламната дейност, може би младите хора са мостът към бъдещето със своите свежи идеи – те са много по-близко до новото поколение аудитория, която преследват брандовете", каза още Кадийска.

По думите на Илияна Николова - студентка 4-ти курс в НБУ, бакалавърска програма „Реклама“, участник в миналогодишното, а и в настоящото издание, и брандовете, и младите хора трябва да са по-смели, нестандартни и креативни, за да бъдат по-успешни в целите си.

Чуйте разговора на Катя Василева. 

По публикацията работи: Георги Нейков

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Женева научава за проблемите с правата на децата в България

35% от децата в България живеят в риск от бедност - най-високият процент в Европейския съюз. С това послание фондация "Конкордия България" ще се обърне към международната общност в Женева на 29 август по време на Предварителните сесии на Универсалния периодичен преглед (УПП). Фондацията ще настоява за системни решения, които да прекъснат..

публикувано на 28.08.25 в 18:36

Актрисата Симона Калоянова успява, защото вярва в себе си

В "Добър вечер, София" гостува Симона Калоянова - популярна личност в социалните мрежи и студентка трети курс в НАТФИЗ. Тя не определя себе си като инфлуенсър и смята, че социалните мрежи са място за забавление и дори за научаване на нови неща.   В своите платформи Симона публикува забавно съдържание , свързано с игра на скечове и още...

публикувано на 28.08.25 в 17:10

Студенти имат идея и проект за съживяване на парк "Академик"

Парк "Академик", който се намира между Философския и Стопанския факултети на Софийския университет , от дълги години стои поддържан. По-рано тази година доброволчески акции реставрираха части от парковите съоръжения и алеи, за да се превърне зелената площ в приятно място за столичани. Инициативният комитет "За запазване на парк..

публикувано на 28.08.25 в 16:35
Шоуменът

Цитиридис тръгва на национално комедийно стендъп турне

Шоуменът и телевизионен водещ Николаос Цитиридис бе гост в предаването “Добър вечер, София“, за да се представи в малко по-различно амплоа – на стендъп комедиант. Той подготвя мащабно турне, което ще започне в началото на септември и ще продължи до началото на ноември. “Голямо ще бъде, най-голямото, което съм правил до момента и..

публикувано на 28.08.25 в 15:55
Павлина Илиева

Павлина Иванова: България е далеч от нуждата от мерки против свръхтуризъм

Глоби и нови правила влизат постепенно в сила в сферата на туризма, като целта е повишаване на сигурността и гарантиране на качеството на преживяванията. Новите, по-строги правила за туристите, които се въвеждат в популярни дестинации като Италия, Испания и Гърция, не са изолирани актове, а по-скоро симптоматичен отговор на нарастващото..

публикувано на 28.08.25 в 15:30

Борислав Петранов: Дейността на българските културни институти трябва да е насочена към местната публика

Да представяш културата в нейното многообразие и достиженията на българските творци, не е лесна задача, смята Борислав Петранов – директор на Българския културен институт в Берлин, който гостува в предаването "Радиокафе“ на Радио София. "Аз си поставям цели, които надхвърлят понякога възможността на екип от двама души, както бяхме допреди..

публикувано на 28.08.25 в 14:05

В ход са номинациите за кампанията "Будител на годината" 2025

За дванадесети пореден път имаме възможност да номинираме своите будители за настоящата 2025 година, в кампанията на Българското национално радио (БНР) – "Будител на годината". В предаването "Радиокафе" гостува нейният създател – журналистът Ива Дойчинова. "Основната мисъл в тази кампания е да върне будителя в съвремието, да върне усещането за..

публикувано на 28.08.25 в 12:58