"И няма значение дали си шофьор на градския транспорт или си шофьор на личния си автомобил. А иначе, отговорността на този, който доставя транспортната система, в случая градския транспорт в София, тя е безусловна отговорност за сигурността на хората. Ние за сигурност се сещаме само, когато започнем да я губим“, каза Милчев.
По думите му, за да се подобри пътната безопасност е необходимо да има синхрон между институциите.
"Столичната община и Столичната "Пътна полиция“ не си говорят. Това е вече близо две години. Няма как да контролираш, да подпомагаш движението, ако няма координация между доставчика на транспортната система и този, който трябва да я контролира. Не съм оптимист, че в София транспорта и безопасността ще се подобрят. Тя по принцип се подобрява, но еволюционно, не защото някой прави нещо, за да се подобри“, обясни Богдан Милчев.
Той посочи, че към момента директорът на дирекция "Анализ и управление на трафика“ в Столичната община няма никакъв контакт със зам.-кмета по транспорта и двамата не разговарят помежду си.
"Директорът обвинява зам.-кмета по транспорта в корупция. Зам.-кметът пък иска да отстрани този директор, а пък кметът не дава. Разбирате ли какви хора управляват в момента транспорта в София? Хора, които водят семейни войни помежду си. Искам да запозная хората на София, че когато има този антагонизъм във всички нива на управлението на транспорта, не можем да очакваме, че нещо може да се подобри", каза Богдан Милчев.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Няколко години след Варна, където карго велосипеди влязоха в употреба чрез европейски проект , софиянци вече също могат да ползват услуги на товарни колела. Идеята е от лятото на 2024-та, но практически компанията действа в София от ноември, разказа пред БНР-Радио София предприемачът Кристиян Петров . "Започнахме в периода след..
Българският лекарски съюз (БЛС) подкрепя исканията на работещите в психиатриите за достойни възнаграждения и по-добри условия на работа. "Оценката за труда им е оскърбителна и показва неглижиране на ключовата роля, която те имат. Заплащането им не отговаря по никакъв начин на огромното натоварване, на което са подложени и на отговорностите, които..
София е сравнително компактен град и е постижимо повечето задачи и придвижвания да стават на две колела. За предните управления на Столичната община веломрежата не беше приоритет. Сега местната власт дава признаци за по-позитивни нагласа, има желание за изграждана на велосипедната инфраструктура, но няма проектна готовност . Документално сме назад..
Продължава кръводарителската кампания на Българския червен кръст в подкрепа на пострадалите в пожара на музикалния клуб. в Кочани, Северна Македония Във ВМА дарители се приемат от 8 до 16, а в "Пирогов" - от 9 до 14 часа. Кръв може да се дари и в болница "Пирогов" и Националния център по трансфузионна хематология. Очаква се днес да стане ясно..
Днес ще е предимно слънчево. По-значителни временни увеличения на облачността ще има над източните райони. Ще духа до умерен вятър от север-северозапад. Максималните температури ще бъдат между 5° и 10°, в София - около 7° . По Черноморието ще е предимно слънчево. По-значителни увеличения на облачността ще има в следобедните часове. Ще духа..
Тази седмица коментатори в предаването "Форум" са гражданският активист Веселин Кръстев и урбанистът Калоян Карамитов. Фокусът беше върху следните теми: Презастрояването в София - винаги актуална тема за столицата В София няма градоустройство, а материален интерес - липсват улици, училища и детски градини, но изникват нови сгради Цените на..
На 18 март отбелязваме Международния ден на рециклирането, а това е повод за размисъл за възможностите и предизвикателствата пред устойчивото управление на отпадъците, в това число и текстилните. Дрехите, които изхвърляме разделно, са единствените, които имат потенциал след това за повторно използване и рециклиране. Ако ги изхвърляме в смесените..