Енергийният омбудсман на "ЧЕЗ-България" е издал решение в полза на клиентите на фирмата при 34 процента от казусите през 2014 година, съобщават от компанията.
През миналата година енергийният омбудсман на дружеството е получил 843 сигнала. От тях на условията за разглеждане а отговаряли 533.
От електроразпределителното дружество изтъкват, че в резултат на работата на омбудсмана са въведени редица нови практики в дейността на ЧЕЗ в България - например извършване на метрологична експертиза на електромерите и включване на допълнителна информация в месечните фактури при промяна на цената на електроенергията.
Институцията енергиен омбудсман е създадена през март 2013 г. за улесняване на комуникацията между компанията и нейните клиенти.
Нашият екип никога не е оставал далеч от най-сериозните и важни дискусии в обществото на тема "здраве". Една от тях – разграничаването и систематизирането..
6 февруари е важна дата в историческата хроника на Националната художествена академия в София. На този ден през 1896 година княз Фердинанд подписва..
След като подари на почитателите на класическата музика незабравимо лято, фестивал Allegra хвърля ръкавицата с провокативен формат и през зимата – The..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg