Община Несебър отчете днес дейностите по проекта „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт“. Той беше разработен и осъществен по Оперативна програма ,,Регионално развитие“ , в партньорство с общините Бяла и Долни чифлик , със Съюза на собствениците -Слънчев бряг.433 хил. лева са вложени в него.Като европейските пари са над 354 хил., останалите са от републиканския бюджет и на участващите в проекта..Идеята е тази част от Черноморието да се превърне в целогодишна дестинация.Затова и мотото на проекта е“ 5 дни, 4 сезона , 3 общини“.Туристите ще могат да избират между 47 ресурса и атракции .Туристическите продукти ,които предлага новия проект, са комбинирани в 25 пакета .По голяма част от тях могат да бъдат реализирани извън активния сезон.Прогнозите са за 12 процента нарастване на броя на преминалите туристи в региона , 19 на сто увеличение на нощувките извън сезона и завишение на приходите с 16 процента.Новостите се рекламират чрез интерактивен органайзер, пътеводител, филм и други.Те вече са били показани в страната, Русия Франция и Румъния.
С покана за един специален концерт в "Артефир" гостува музикантката и асистент в НМА "Проф. Панчо Владигеров" Сабина Йорданова . Утре (18 януари)..
Понятието " biodeutsch" ( биогермански) бе избрано за антидума за 2024 година в Германия. Защо журито определи това понятие за дискриминационно?..
17-ото издание на MENAR се открива днес с йорданския филм "Дано да е момче!" – критика на патриархалните нрави в повечето страни на Близкия изток. Можете..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg