Габриела Руменова от Комисията за защита на потребителите каза, че в предпразничните дни има инспектори в цялата страна, които да реагират на налагаща се незабавно реакция при оплакване от потребители.
След празниците, най-често оплакванията са свързани с рекламации. Обажданията след последните няколко празнични дни най-често бяха за връщане на купена вече стока. Все по-рядко се обръщат към нас потребителите, недоволни от туристически услуги. Около Великден хората сякаш се оринетират към покупки предимно на хранителни продукти. Сигналите биха засягали по-скоро Агенцията за безопасност на храните, но дори и да ни потърсят нас, ние ще реагираме.
Интервюто на Борислава Борисова с експерта Габриела Руменова можете да чуете в звуковия файл.
Професор арх. Тодор Кръстев, почетен член на Международния съвет за паметниците на културата и забележителните места (ИКОМОС) и експерт по Световното..
Културен код "Мръсно" задаваме в това издание на "Terra Култура" заедно с визуалния артист и фотограф Боряна Пандова . Нейната нова изложба е част от..
Тоби Драйвър , създателят на митичните чудовища Kayo Dot и maudlin of the Well , един от най-оригиналните композитори в съвременната американска..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg