По жп линията Пловдив-Бургас започна ремонтът на три тягови подстанции. За модернизацията на станциите в Ямбол, Карнобат и Бургас са осигурени над 21 млн. лева, повечето - от Европейския съюз.
Ремонтът на подстанциите по проект трябва да приключи през април 2017 година, посочи генералният директор на Националната компания "Железопътна инфраструктура" Милчо Ламбрев:
Със завършването на тяговите подстанции ще можем да подаваме сигурно напрежение и влаковете вече ще може да се движат със скорости между 100-160 километра в цялата отсечка, тъй като железният път до края на годината ще бъде изцяло подновен.
На въпрос кога най-сетне ще спре извозването на пътниците от жп гарите с автобуси Ламбрев отговори:
С приключването на Айтос - Бургас, където имаме работа по контактната мрежа. Мисля, че в рамките до края на месец септември или началото на месец октомври, и от там насетне няма да има такива неприятни моменти за всички хора, които ползват железопътния транспорт.
В момента средната скорост на влаковете, които се движат между Пловдив и Бургас, е 80-90 километра в час.
Неволята често се оказва най-добрият, макар и труден учител. Именно чрез нея изграждаме по-дълбоко разбиране за себе си, за околните и за важността на..
Продуцентката и актриса Деси Тенекеджиева , режисьорът и съсценарист Бен Чарлз Едуардс , изпълнителният продуцент и актьор Гари Стреч и операторът..
Какво е "соросоид" и наистина ли е застрашена демокрацията у нас и в Европа, коментира в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" доц. Георги Лозанов ,..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg