С какво едни градове са по-привлекателни от други? Как се изгражда туристически имидж на една държава и как се налагат брандове в туризма?
Темите коментира в “Нашият ден“ д-р Стефания Темелкова, главен асистент в НБУ и преподавател по маркетингова комуникация.
Как се изгражда национален брандинг?
“Отговорът ми е – трудно. Изисква време и систематични действия. Всичко онова, което можем да представим като гостоприемност, това, с което сме запознати или поне се опитваме да наложим като туристическа дестинация, да го докажем. Туристът иска да види.
Следователно освен да правим красиви рекламни кампании, които да показват какви добри дестинации сме, трябва и да го доказваме. Това е основното.
Да не бъдем хаотични в това, което искаме да продадем на външния свят. Една държава предлага изключително много възможности за туризъм. Но те могат да бъдат обединени. Затова обединяващите брандове на туристическите дестинации са тези, които работят по-добре."
Какво търсят чуждестранните туристи у нас?
"Харесва се тази автентичност, която туристическото изживяване предлага в България. Доброто настроение, културно-историческото наследство, прекрасното вино. И разбира се, планините и морето.
Това обаче не ни прави много отличими от други дестинации. Нещата, които ни правят интересни, ни отличават са – история, култура, фолклор и събитията, които се случват на територията ни.
Пловдив например е една от дестинациите, която си създаде един локален бранд, който е разпознавам."
Чуйте д-р Стефания Темелкова в звуковия файл.
Даниела Стоева: Българските туристи спасиха туристическия сезон
В Стара Загора отбелязват Деня на туризма с уникална изложба от Филипополис
В рубриката на предаването "Законът и Темида" "Съвети на адвоката" адв. Христиан Митев отговаря на слушателски въпроси в предаването "Законът и Темида". Калин Тихолов: "Притежавам наследствен имот, който е бил одържавен по време на комунизма. В средата на 50-те години на виналия век през парцела е прокаран уличен водопровод. Имотът ни е възстановен..
Какви са конституционните ребуси в началото на новата година? Това е темата на юридическото предаване на програма "Христо Ботев" "Законът и Темида". Какво целят внесените проекти за изменение на Закона за съдебната власт? Наистина ли предполагат реални реформи в съдебната власт? Д-р Орлин Колев – експерт по конституционно право, преподавател в..
Столичната община започва нова инициатива, наречена "По-голям брат/сестра", която има за цел да осигури подкрепа, приятелство и вдъхновение за децата, живеещи в центрове за настаняване от семеен тип. Програмата е подготвена по инициатива на заместник-кмета по социални дейности Надежда Бачева, която сподели повече за нея в ефира на "Нашият ден". Какво е..
През 2024 г. състоянието на българската журналистика продължи да бъде тревожно. Това стана ясно от годишното проучване на Асоциацията на Европейските журналисти в България (АЕЖ), според което близо 80% от журналистите оценяват медийната среда като "лоша", "много лоша" или "средна". Едва около 20% споделят, че ситуацията е "добра", а под 4% я..
През настоящата година българското здравеопазване се изправя пред редица важни предизвикателства и приоритети. Проф. Христо Хинков, бивш министър на здравеопазването, направи обобщение на ключовите моменти в ефира на Lege Atris , акцентирайки върху отчетените и пропуснатите теми в здравната политика за периода април–декември 2024 г. Един..
В рубриката "Разговорът" поканихме трима представители на водещи издателства в България, за да споделят своите виждания за литературната 2025 година...
Днес беше опелото на писателя Димитър Коруджиев, който си отиде на 84-годишна възраст. "Градината с косовете" е един от най-известните му книги, както..
Началото на годината е време за предположения и надежди. В рубриката "Моментна снимка" с драматурга Майя Праматарова се коментират спектакли от..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg