Възможно ли е социалните мрежи да сплотяват семейството, и то до такава степен, че да го направят любим, атрактивен и желан спътник за познати и за непознати хора?
Категорично утвърдителен отговор дават актьорите Боряна и Милко Йовчеви. Те са истински семейни инфлуенсъри заедно с двете си деца Ива и Антоан (Туни).
Техният ютюб канал „Ние, нашите и кучето“ съществува и привлича зрители вече повече от 2 години. Абонатите им са близо 90 хиляди. Само през първите 24 часа са събрали 20 000 последователи.
„С Милко почти всичко правим заедно. Вече 10 години имаме театър – „Реплика“, отбелязва Боряна, а Милко уточнява:
„Искахме четиримата да бъдем колкото се може до-дълго време заедно. А пък в театъра децата не участват.“

В канала си те разказват как се справя семейството с 2 малки деца (плюс кучето Роки, разбира се) и имат хиляди гледания. Епизодът, озаглавен „Ядем храна по азбучен ред / с наказания“ е видян над 528 хиляди пъти.
Във видеата си правят смешки и игри с децата у дома или снимат пътувания и приключения с нает кемпер, например.
„В мрежите има всякакви публикации. В ютюб също има видеа, които не бих искал децата ми да гледат. Затова се опитваме да снимаме съдържание, което е позитивно и свежо – как едно семейство се справя и колко хората се обичат помежду си. Не е трудна да гледаш деца. Може би е по-трудно да си без деца“, допълни Милко.
Грандиозната цел на артистичното семейство е в следващите 12 месеца да организират и извършат околосветско пътешествие с децата (Роки ще извинява). Графикът и маршрутът вече са определени.
Тогава – успех. И на добър път!
Чуйте разговора на Гергана Пейкова с Боряна и Милко Йовчеви.

"Нашите деца, нашата отговорност: (не)поправимото в очакване на работещи решения." Под този наслов фондация "Лъчезар Цоцорков" представи данни от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието над и сред децата . Целта на инициативата е провеждане на дългосрочна информационна кампания, посветена на преодоляването..
За втори път Столичният общински съвет (СОС) отхвърли предложената от кмета Васил Терзиев нова структура на общинската администрация. Макар да бяха направени изменения в първоначално изготвения вариант, сегашният отново не получи нужното одобрение както в комисии, така и на днешното заседание на общинските съветници. Кметът Терзиев..
Над 700 рекламни карета и страници от вестници и списания, както и киноплакати, са представени в изложбата "Кинореклама в България 1920–1940", която беше открита на 26 ноември в Дома на киното в София. Разнообразните подходи, чрез които разпространителите, собствениците на кина и продуцентите от периода популяризират филмите си и привличат публика в..
Фондация "П.У.Л.С." се включва с активности по време на 16-те Световни дни срещу насилието, основано на пола, които се провеждат между 25 ноември и 10 декември, както и към глобалната кампания на ООН за спиране на дигиталното насилие над всички жени и момичета. Тазгодишната кампания е насочена към дигиталното насилие. “Това е форма, която в..
"Кризата с отпадъците в столичния район "Люлин" не е свършила", тя се завръща с пълна сила, заяви кметът на района Георги Тодоров на брифинг в Столичния общински съвет (СОС). По думите на Тодоров през последните 10 дни ситуацията със сметопочистването в района се е влошила. Натрупва се отново много боклук, а от следващата седмица се очаква да..
Моден спектакъл – пърформанс, със съвременна фотография и експериментална музика , ще предложи на публиката едно мултисензорно преживяване. Антония Пашова - моден дизайнер и автор на костюмите, и продуцентът Славиния Кацарска разказаха повече в предаването "Добър вечер, София" за събитието, което ще се проведе днес, 27 ноември...
"Войната на Спаич" е премиерният документален филм за легендарния български герой, летецът, закрилял небето над София - капитан Димитър Списаревски. Премиерните прожекции на филма ще бъдат в кино-театър "Влайкова" на 13 декември от 15.00 ч. и 27 декември от 16.30 часа. "Идеята (за филма) не беше моя. С един мой приятел, който се занимава с авиация,..