Първият етап на инициативата представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.
Целта на кампанията е да мотивира чуждестранни и местни туристи да изберат България за дестинация за почивка и пътувания и да се разширят историческите и културните познания за малко известни места в България.
Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която се провежда от 1 юли, а днес е финалът.
Около 10 300 души се включиха в играта, обогатихме познанията си за историята и географията на България. Повече от 500 фотографа направиха и изпратиха снимки. Срещнахме разбиране и подкрепа от всички страни, кампанията беше успешна и искаме да я продължим – сподели радостта си Весела Коцева от организаторите. Чуйте разговора с нея.
Веднъж годишно концертната поредица "Аларма Пънк Джаз" на програма "Христо Ботев" прави концерт-подарък за публиката – при вход свобден , както в..
Нашият екип никога не е оставал далеч от най-сериозните и важни дискусии в обществото на тема "здраве". Една от тях – разграничаването и систематизирането..
6 февруари е важна дата в историческата хроника на Националната художествена академия в София. На този ден през 1896 година княз Фердинанд подписва..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg