Нова потребителска организация ще защитава интересите на хората в качеството им на клиенти на услуги.
Национална асоциация "Защита на потребителите" е името на новата организация, която се ангажира да отстоява потребителските права. Учредяването й ще бъде обявено днес на специална среща с медиите. Целта на организаторите е постигането на лоялен и справедлив пазар, от една страна, и реално присъствие на браншовите и на потребителските организации в контрола при налагането на добрите практики при пазара на услугите, от друга.
При първата си изява от асоциацията ще представят данни как заблуждаващата реклама изкривява потребителското поведение и пазара, както и за последиците от неефективните действия на държавните контролни органи. Асоциацията работи и по изготвянето на система за доброволна сертификация на лоялните търговци. Общодостъпен регистър на търговци и браншови организации и изработването на секторни правила и критерии за сертифициране, които да наложат добрите търговски практики.
На 14 януари т.г. вътрешният, към тази дата, служебен министър Атанас Илков, се срещна със своя турски колега в Истанбул, за да бъде направен анализ и..
Понятието " biodeutsch" ( биогермански) бе избрано за антидума за 2024 година в Германия. Защо журито определи това понятие за дискриминационно?..
В рубриката "Въпреки мрежата" Георги Марчев , журналист, работил като проверител на факти (факт-чекър), разказва как се проверяват факти и твърдения,..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg