От 10 предложени от България проекта, до момента според Еврокомисията 3 отговарят на критериите за финансиране по този механизъм, който цели да подобри инфраструктурните транспортни връзки между съседните държави в Съюза. Като една от по-бедните и наваксващи членки, страната ни ще поеме от своя бюджет само 15 на сто от разходите за проектите, а останалото ще плаща Брюксел.
Най-много пари са предвидени за модернизацията на жп линията Костенец-Септември – над 151 и половина милиона евро.
Другите 2 проекта са част от основната трансевропейска транспортна мрежа и засягат подобряване на информационните системи по речните водни пътища за 326 хиляди евро и проекти за технологична модернизация във въздухоплаването за 2,175 милиона евро.
Предложеното решение за финансиране трябва да бъде официално одобрено от Координационен комитет, който ще заседава на 8 юли.
"Началото на 17 век в Холандия започват първите търгове на изкуство, продажбите там не са случайни, твърде често хората, които купуват имат връзка...
Първи частен музей на изкуството и порцелана отвори врати в дома на художници във великотърновското Ново село. Всъщност това е колекцията на Даниела и..
На днешния 16 януари, в ефира на "Нашият ден" отдаваме почит на една от най-ярките фигури в българската литература – Алек Попов. Роден на тази дата през..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg