Малко известни 50 български туристически обекта ще се рекламират в рамките на комуникационна кампания на Министерството на туризма. Кампанията бе представена пред журналисти днес от министър Николина Ангелкова. Целта е да се насърчи българския туризъм, да се открият обекти, които са на една ръка разстояние, но досега са оставали незабелязани, посочи Ангелкова. Тя допълни, че с повишаването напочивките на български граждани у нас ще се компенсира спадът на руски и украински туристи. Комуникационната кампанията, която ще рекламира обектите, се провежда по проект, финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие". Стойността на проекта е 1,9 млн. лв. без ДДС. Проектът е подписан през октомври 2014 г. и трябва да бъде завършен в рамките на 10 месеца. Ще бъдат заснети 50 рекламни клипа - за всеки един от обектите, ще се излъчват реклами по три национални телевизии, както и предаване по една от телевизиите, ще бъдат пуснати и рекламни статии в печатни издания, обясниха изпълнителите на проекта. Ще бъде създаден и интернет сайт - www.myastoto.bg, където ще има информация за всички обекти и място за коментари от българските туристи.
На коледен концерт в Стара Загора в събота, 21 декември, предстои да бъде официално обявено началото на кампанията "Крачка след крачка за Силвия"...
Георги от Силистра е дете на "Българската Коледа ", а любовта на семейството е тази, която му помага да се справя всеки ден с предизвикателствата на..
Вървим в процес на нормализация, системен консенсус. Идеята е системата да заработи . Това мнение изрази пред БНР политологът Атанас Радев, който..