Община Несебър отчете днес дейностите по проекта „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт“. Той беше разработен и осъществен по Оперативна програма ,,Регионално развитие“ , в партньорство с общините Бяла и Долни чифлик , със Съюза на собствениците -Слънчев бряг.433 хил. лева са вложени в него.Като европейските пари са над 354 хил., останалите са от републиканския бюджет и на участващите в проекта..Идеята е тази част от Черноморието да се превърне в целогодишна дестинация.Затова и мотото на проекта е“ 5 дни, 4 сезона , 3 общини“.Туристите ще могат да избират между 47 ресурса и атракции .Туристическите продукти ,които предлага новия проект, са комбинирани в 25 пакета .По голяма част от тях могат да бъдат реализирани извън активния сезон.Прогнозите са за 12 процента нарастване на броя на преминалите туристи в региона , 19 на сто увеличение на нощувките извън сезона и завишение на приходите с 16 процента.Новостите се рекламират чрез интерактивен органайзер, пътеводител, филм и други.Те вече са били показани в страната, Русия Франция и Румъния.
На коледен концерт в Стара Загора в събота, 21 декември, предстои да бъде официално обявено началото на кампанията "Крачка след крачка за Силвия"...
Георги от Силистра е дете на "Българската Коледа ", а любовта на семейството е тази, която му помага да се справя всеки ден с предизвикателствата на..
Вървим в процес на нормализация, системен консенсус. Идеята е системата да заработи . Това мнение изрази пред БНР политологът Атанас Радев, който..