Новият закон за образованието дава надежда за по-добра образователна среда, коментира Атанас Кузманов от сдружение "Кузманов". Проблемът, който се забелязва е, че учителите трудно наваксват с информацията, въз основа на която трябва да приложат стандартите за приобщаващо образование. Наредбата за приобщаващото образование обаче поставя това обучение в ръцете на училищата, а децата със специални потребности имат нужда от екип за личностно развитие.
Моделът на този вид образование е заимстван от западни държави, но разликата е в това,че например в Германия и Швейцария такива класове са с малко ученици. Какъвто и магьосник да е учителят няма как да обхване индивидуално всеки ученик от клас с 30 души, допълни Атанас Кузманов.
Проблем на децата е, че се изразяват все по-трудно, заради обедняване на речника им. Сбирките вече са свързани повече с действия /игри и дискотеки/, а не с говорене. Положителното в общностите им е социалното общуване, където имат възможност да се се оглеждат и сравняват.
А как държавата се грижи за децата можете да оцените в анкетата на сайта на Национална детска мрежа. Допитването е своеобразен бележник, който се прави от шест години. Всяка година през февруари той се връчва на институциите с оценка за образователните политики. За миналата година мнението за грижата към децата е оценена с Добър 3.43. Това е начин за обратна връзка на неправителствени организации, които членуват в Националната мрежа за децата.

"Конституционният съд удари звучна плесница на доцента по конституционно право ." Това мнение изрази пред БНР бившият конституционен съдия и..
Президентът Румен Радев определи решението на Конституционния съд като победа на правото над произвола на политическата класа. "Призовавам..
Финансовият министър Теменужка Петкова обяви правителствено решение от днес, с което 31 декември (сряда) и 2 януари (петък), са обявени еднократно за..