В български медии има установено влияние на собствениците върху редакционното съдържание. Вторият проблем при пазарния плурализъм е медийната концентрация, при която действат общите принципи в Закона за защита на конкуренция. В телевизионния сектор на база приходи от реклама се наблюдават четири водещи тв компании, които концентрират 92% от пазара. Това означава,че рекламата е един сериозен източник за влияние.
При държавната реклама също има проблеми, свързани с електронните медии, тъй като средствата за тях се разпределят без обществена поръчка.
Това са средства, които се разпределят от министерствата.
По отношение на качеството в журналистиката доц. Спасов е категоричен, че обществените медии носят отговорност да бъдат ролеви модел за професионална журналистика. БНР успява да запази лидерската си позиция в българския национален ефир като отстоява това ниво в силна конкуренция.
Чуйте повече по темата.Планът "Пеевски" е в действие! С тази констатация започна коментара си пред БНР Орхан Исмаилов, председател на Народна партия "Свобода и..
Четири протеста срещу разширяването и поскъпването на зоните за паркиране в София се подготвят до края на седмицата. Елеонора Ангелова - организатор..
Самата полиция има нужда да има заловени хора с наркотици, както казва МВР "има мащабна акция" . И тази мащабна акция има 5 задържани и един за..