Ако до преди 10 години представителите на фондация „Помощ за благотворителността в България“ са срещали трудности с привличането на компаниите в дарителски кампанни, то сега желанието на служителите, а и на работодателите, е съвсем различно. Каузите се припознават, а активното участие носи съвсем измерими ползи, разказа Ива Петрова, координатор „Дарителски програми“ във фондация „Помощ за благотворителността в България“.
Основните мотивационни фактори за дарителската дейност са по-скоро емоционални и ценностно ориентирани, поясни Ива Петрова.
Анелия Ставрева от отдел „Човешки ресурси“ в телекомуникационна компания споделя, че е важно дарителството да започне от топмениджмънта, за да се убедят и по-долните нива.
Фирменото доброволчество освен това помага за привличане и задържане на добри служители, а също и увеличава мотивацията за работа.
Още по темата чуйте от репортажа на Златина Йовкова.
На 14 януари т.г. вътрешният, към тази дата, служебен министър Атанас Илков, се срещна със своя турски колега в Истанбул, за да бъде направен анализ и..
В рубриката "Въпреки мрежата" Георги Марчев , журналист, работил като проверител на факти (факт-чекър), разказва как се проверяват факти и твърдения,..
При археологически разкопки в квартал Калето в Лом, които завършиха в последните дни, на дълбочина около 7,5 метра, са открити стени и ровове на..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg