Знаете ли, че има огромно интернет пространство, което е скрито и в което не може да се проникне с помощта на обикновена интернет-търсачка? Трудно достъпната дълбока мрежа е около 500 пъти по – голяма от тази, която познаваме.
Какво има там? В общи линии това, което Яхо и Гугъл не могат да открият.
И още - Гулъл с патент за самоуправляващи се камиони за доставки.
Станете съпричастни с електронно-социалния свят на „Мрежите“. Изданието от 14 февруари с автор и водещ Биляна Господарска можете да чуете в прикачения звуков файл.
"И Великден, и Гергьовден в голяма степен са семейни празници, в които човек има възможност малко повече да се отдаде на размисъл" . Това сподели за програма "Точно днес" именикът Георги Лозанов, медиен експерт и анализатор. Според него съвпадането на двата празника дава допълнителна красота и значимост. Той разказа, че носи..
В рубриката „Добро утро, ден!“ тази седмица ни гостува Д-р Ваня Танчева- Манчева. Жена с размах, с чувство за хумор и дар слово, чийто професионален път от цели 42 години е свързан с контрола на здравната система в Пловдив и областта. Минава през всички нива на ХЕИ и РЗИ, като последните 11 години, до 2021 година, е директор на инспекцията. Казва,..
Трудности бяха предварително предречени за значителна част от медиите, които разчитат на приходи от рекламите на хазарт. С изключително бързо проведена процедура парламентът въведе забрана за такива реклами, въпреки че очакванията бяха крайното решение да се вземе след изборите. Сега се случва се сякаш другата крайност – всяка..
Първоначалното правителствено разрешение частен инвеститор да построи детска болница бе спряно след негативната реакция на почти всички основни политически играчи. Най-активно се противопоставиха от Обществения съвет за създаване на национална детска болница. За трудното намиране на баланс между обществен и бизнес интерес в здравеопазването е..
" Стратегически аспекти на маркетинга " е новата книга на пловдивския преподавател по пиар, маркетинг и комуникационна политика д-р Любомир Стойчев . Монографията е вече рецензирана и издадена. Фокусът в нея е върху условията, при които действително стратегическият маркетинг съществува в България, като са изследвани големите предприятия от..