Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Електронната система без проблеми от октомври

Действително системата за електронно управление на транспорта в Пловдив работи.

Не мога да кажа безпроблемно, защото постоянно възникват проблеми. Екипи на „Индра“ всяка вечер са в гаражите и постоянно изискват извеждане на определени автобуси, които са свързани с дребни дефекти по работа на системата. Но като цяло мога да кажа, че системата работи. Това заяви в интервю за Радио Пловдив Веселин Дошков, управител на фирма „Хеброс бус“.

Той обясни, че някои медии са внушили, че тази система ще заработи светкавично.

Искам да подчертая, че тя е свързана с обучение и психологическа подготовка за работа с нея. Шофьорите още не са свикнали да работят със системата и много често пропускат да въведат кода си в нея. В резултат – системата не ги отчита, обясни Дошков.

Превозвачите са сформирали екипи, които да обучат и контролират водачите на автобуси.

Друг проблем е подмяната на 20% от автобусния парк в Пловдив от началото на годината.

Новите рейсове не са оборудвани със съответните устройства за опознаване на автобусите, системите за продажба на билети и валидатори. Изисква се доста време за прехвърляне на устройствата от старите на новите рейсове, допълни още Веселин Дошков.

Транспортните фирми в Пловдив работят съвместно с ОП „Организация и управление на транспорта“ и с фирма „Индра“.

Надявам се, че до средата на октомври всички проблеми ще бъдат изчистени, категоричен е управителят на „Хеброс бус“.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията

Родителите трябва да партнират на училищните власти

Мерки за подобряване на  дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия.  "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..

публикувано на 10.01.25 в 17:13

Няма причина токът да се спонсорира от държавата

Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..

публикувано на 10.01.25 в 16:10
Велислав Величков

Прокуратурата работи силно избирателно при Сарафов

За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение.  Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..

публикувано на 10.01.25 в 14:40

Компенсациите за тока са важни, но бизнесът очаква дългосрочна подкрепа

Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни  са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..

обновено на 10.01.25 в 14:20

Драмата на българските театри на сцената на финансовия дефицит

С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..

публикувано на 10.01.25 в 10:54