Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Обсъждат модерните маркетингови стратегии

Студенти и докторанти от цялата страна ще присъстват на Националната научно-практическа маркетингова конференция на Катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към Факултета по икономически и социални науки на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.

Форумът е под надслов „Филип Котлър и маркетингът – традиции, превъплъщения, визии“, а поводът за провеждането му е 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг. 

Текстовете на разработките ще бъдат включени в сборник, който ще се разпространява безплатно. Интересът от страна на младите хора е изключително голям, обясни доц. д-р Велин Станев, председател на организационния комитет на конференцията.

Той уточни, че всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат специален сертификат. Основните тематични направления позволяват материалите да се ориентират в широк спектър: потребителско поведение; интегрирани маркетингови комуникации; маркетингов мениджмънт; новите маркетингови измерения.

По време на конференцията, ще се учреди и клуб „Маркетинг“ към ПУ „Паисий Хилендарски“. Целта е предоставяне на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа на клуба извън научно-образователните структури и да изгради взаимоотношения с различни институции и организации, както и с маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, подчертаха от Катедра „Маркетинг и МИО“.

Националната маркетингова конференция се организира, за да се отбележи 85-годишнината от раждането на Филип Котлър, но намеренията ни са тя да прерасне в ежегоден форум с международно участие, на който студенти, докторанти и млади учени от висши училища в страната и чужбина да могат да представят постигнати научни резултати, нови идеи и намерения за бъдещи съвместни проекти, подчерта доц. Станев.

Цялото интервю с доцент Велин Станев можете да чуете в звуковия файл.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията

Родителите трябва да партнират на училищните власти

Мерки за подобряване на  дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия.  "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..

публикувано на 10.01.25 в 17:13

Няма причина токът да се спонсорира от държавата

Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..

публикувано на 10.01.25 в 16:10
Велислав Величков

Прокуратурата работи силно избирателно при Сарафов

За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение.  Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..

публикувано на 10.01.25 в 14:40

Компенсациите за тока са важни, но бизнесът очаква дългосрочна подкрепа

Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни  са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..

обновено на 10.01.25 в 14:20

Драмата на българските театри на сцената на финансовия дефицит

С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..

публикувано на 10.01.25 в 10:54