Автошколите и инструкторите излизат на национален протест на 27 юни. Целта на недоволството им е да се постигне ефективен диалог с транспортното министерство, което обяви промени при провеждането на изпит за шофьорска книжка.
От бранша уточняват, че защитават професията инструктор и искат именно те да се включат в обсъжданията за бъдещите промени. Представители на автошколи от цяла България обявиха, че техните предложения и жалби не са чути. Според тях, за да бъдат ефективни промените, трябва да бъдат разглеждани и предложенията на хората с дългогодишен опит в бранша.
От бранша поставиха няколко акцента на недоволството си. Според тях без реформи в обучението и изпитите няма как да има безопасност в движението по пътищата.
"Ние не сме източник на корупция. Ние не сме част от рекетьорска схема. Ние сме част от значим за обществото бранш. Ние сме обучаващи организации", пишат от автошколите.
Те настояват да има разделение между разрешителната, контролната и изпитната дейност. Съсредоточаването им в автомобилната администрация било предпоставка за корупция, административен произвол, рекет и некомпетентност.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..