Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"Пловдив - ЕСК 2019" намери първия си спонсор

| обновено на 24.11.17 в 15:49

В осем областни града стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.  

Пловдив, Варна, Бургас, София и Велико Търново са сред първите градове, в които от началото на декември на ключови булеварди и улици вече ще могат да се видят билбордове с логото на проекта. Рекламата има за цел да популяризира „Пловдив 2019“ като кауза с национално значение и първи български град, избран да носи престижната европейска титла.  

Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивския бизнесмен Румен Кривицки, който е собственик на рекламна компания. 

Кампанията за цялата 2018-та е на стойност близо 200 хил. лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с фондацията, с който дарява и 19 броя рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на град Пловдив.

 В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“.

„Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, според  изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев. 

Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година. 

Маркетинговият екип на фондацията е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени  в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията

Кураторски тур на Пламен В. Петров в пловдивската галерия "Капана"

Образователната програма на изложбата „История на българските национални участия във Венецианското биенале 1910 – 2024“ в галерия "Капана" продължава и тази седмица.  От 15.00 часа днес в галерията ще се проведе и първият кураторски тур в изложбата.  Кураторът Пламен В. Петров ще води публиката в експозицията, разкривайки някои от скритите..

публикувано на 26.01.25 в 07:12

Кураторката Вера Млечевска гостува в галерия "Капана"

Образователната програма на изложбата "История на българските национални участия във Венецианското биенале 1910 – 2024" продължава и тази седмица. От 15 часа в  галерия "Капана" ще гостува кураторката на българското участие във Венецианското биенале от 2019 година – Вера Млечевска. Проектът „Как живеем?“ е куриран от Вера Млечевска, която описва..

публикувано на 25.01.25 в 09:25

Красимира Стойчева с книга за здравословното хранене на децата

Красимира Стойчева-Пекова е автор на книгата „Мамо, искам да отслабна!“. Тя е  доктор и специалист по здравословно и балансирано хранене, с дългогодишен опит в спорта и като треньор на шампиони. Красимира е ОКС доктор към НСА „Васил Левски“ и има над 25 години опит като състезател и треньор. Тя е и майка на две породени деца, което я вдъхновява..

обновено на 24.01.25 в 10:26

„Корени и светила“ - разкази за недъзите на обществото

„Корени и светила“   на Любослава Трайкова е сборник с разкази, в който са събрани сложни човешки съдби и характери.  Случки от прекършеното детство, ранно откритата жестокост на живота, бракът, който се превръща в капан.  Това са текстове, които разобличават недъзите на съвременното общество и ни карат да се замислим. Там място намира и..

публикувано на 23.01.25 в 09:40

Изложба "Плакати" в Драматичния театър-Пловдив

Изложба с плакати за постановката „Едип и пророците“, създадени от учениците от 11. и 12. клас от специалност „Рекламна графика“ на Национална художествена гимназия „Цанко Лавренов“ , ще се открие в Драматичен театър-Пловдив. Събитието ще представи алтернативни рекламни плакати за спектакъла „Едип и пророците“ на пловдивския театър,..

публикувано на 22.01.25 в 07:36