В осем областни града стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивския бизнесмен Румен Кривицки, който е собственик на рекламна компания.
Кампанията за цялата 2018-та е на стойност близо 200 хил. лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с фондацията, с който дарява и 19 броя рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на град Пловдив.
В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“.
„Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, според изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев.
Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година.
Маркетинговият екип на фондацията е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.
„Снежната кралица”, „Малката кибритопродавачка”, „Дивите лебеди”, „Грозното патенце”, „Малката русалка”, „Новите дрехи на краля” – дори няма да питам дали познахте за кого ще говорим днес. Сигурен съм, всички знаете писателя Ханс Кристиан Андерсен, нещастният човек от щастливата Дания, който ни остави тези и още много шедьоври от света на приказките...
В предаването за книги на Радио Пловдив на 2 6 . 07. 202 5г. бяха представени следните заглавия: Рубрика „Напълно непознати“ Оноре дьо Балзак. Изоставената жена. 86 стр., ок. 2А, Фама +, 2025. Борис Акунин. Лего. 336 стр., ок.5А, Еднорог, 2025. Уилки Колинс. Жълтата маска. 280 стр., ок. 4А, Плеяда, 2025...
Пловдив за 29-и път е домакин на Международния фолклорен фестивал, чиито участници шестват из Главната улица и изнасят концерти на сцената пред общината и на Античния театър при вход свободен. Тази година в програмата са включени 8 състава от 6 страни – Армения, Италия, Парагвай, Словакия, Украйна и България. По традиция домакини на фестивала..
Няма как да отречем, че хлапетата ни днес не ни дават шанс да изискваме от тях труд и упоритост. Лесното и бързото избират те като начин на живот. Но защо тогава не харесват живота си, боят се от него и ,уви, търсят изход отвъд хоризонта на съществуването. Поне така твърди в изследване Националния център за обществено здраве. В "Срещите"..
Едно от най-очакваните музикални събития на Балканите HILLS OF ROCK 2025 стартира днес в Пловдив. Между 25 и 27 юли, трите сцени на HILLS OF ROCK на Гребната база ще обединят легендарни имена, култови групи и новите лидери на световната рок и метъл сцена. Сред тях са Gojira, Machine Head, The Smashing Pumpkins, Mastodon, Fear Factory,..