Българският евродепутат коментира връщането тази сутрин на пакета в транспортната комисия на ЕП от неговия предеседателят Антонио Траяни с думите, че той е използвал своето право да го направи при наличието на множество поправки. „Тук говорим за над 1600 поправки по трите доклада, това е прецедент“, подчерта Андрей Ковачев и допълни, че е изключително важно в следващите два дни какво ще направи Транспортната комисия.
"Ако тя намери компромиси и ги гласува, пакетът Мобилност ще влезе отново на минипленарното заседание в Брюксел следващата седмица", обясни процедурата Андрей Ковачев. По думите му българските евродепутати са направили много, успявайки над 1 година да отлагат този законодателен акт.
Той подчерта, че българските евродепутати работят добре по темата с колегите им от Румъния, Полша, Унгария, Словакия, Португалия, Ирландия и с австрийските, които били на страната на нашата позиция. „Все повече имаме разбиране на колеги и от Германия. Работим и с колегите от Франция, Нидерландия, Белгия, Швеция“, допълни евродепутатът. Той е категоричен, че е важно да се запази интереса на всички, работещи в сектора, така че в това състояние пакетът не е правилно да бъде гласуван. „Нашето желание е да се разглежда от следващия състав на ЕП, без толкова емоции да се търси взаимноприемливо решение, както за свободата на бизнеса, така за най-добрите условия на труд на шофьорите и транспортните работници“, каза още Андрей Ковачев.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..