С 4 на сто по-малко туристи са ползвали хотели и други места за настаняване в Пловдив през февруари в сравнение със същия месец на 2018 година. Това сочат данни на Териториалното статистическо бюро Пловдив.
Основната част от гостите (84,3%) са българи. Сред чужденците, посетили Пловдив и областта най-много са гражданите на Турция - 21.4%, Гърция - 13.7%, следвани от Италия - 8.3%, Германия - 6.5% и Румъния - 4.5%.
Приходите от нощувки за месеца са за 3,6 милиона лева. В сравнение с февруари 2018 г. е регистрирано увеличение на приходите със 7.8%.
До 31 януари следващата година ще бъде завършен булевард „Александър Стамболийски“ в район „Южен“. Това заяви пловдивският кмет Костадин Димитров, който е провел срещи в МРРБ с изпълнителите на Южния обходен колектор. Подписан е и линеен график с конкретните дейности и срокове. Кръстовищата, които са ключови по проекта, ще бъдат направени през..
Започва изграждането на нова детска градина за шест групи на улица „Константин Геров“ 47 в район „Южен“. Кметът на Пловдив Костадин Димитров и неговият заместник Владимир Темелков дадоха старт на реализацията на проекта. Новото детско заведение, което ще е на два етажа, ще е за 150 деца на възраст от 3 до 6 години. Всяка една от шестте групи ще има..
Недопустимо е ледената пързалка на площад „Централен“ в Пловдив да възпрепятства достъпа до паметника на патриарх Кирил в Цар-Симеоновата градина. Това заяви общинският съветник доктор Борислав Матеев, който внесе сигнал питане до кмета Костадин Димитров. Матеев настоява да се изясни кои служители са разрешили да се ограничи достъпът до..
„Каритас България“ стартира ежегодната си кампания „Защото СМЕ ХОРА“, чрез която организацията има за цел да помогне в домашна среда на една от най-уязвимите групи в българското общество – възрастните хора. От 25 ноември 2024 г. до 31 януари 2025 г. кампанията ще набира средства чрез DMS CARITAS на номер 17 777, в името на едно по-уютно,..
УМБАЛ „Свети Георги“ и Районен център за трансфузионна хематология (РЦТХ) - Пловдив, организират доброволна кръводарителска кампания, в която служителите на лечебното заведение ще дарят своята кръв за нечий живот. Целта на кампанията е да се осигурят нужните количества кръв и кръвни съставки за нуждаещите се пациенти. Мотото на..