ФАРА – най-големият фестивал за реклама в България, отбелязва 20-ото си юбилейно издание през юни. Фестивалът е най-значимото и престижно събитие на рекламния и комуникационен бранш в България. Организатор на ФАРА е Българската асоциация на комуникационните агенции, която тази година провежда събитието в Пловдив между 6 и 8 юни под мотото „Гладни за идеи“. И тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия. Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата „Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни.
Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието. За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството. Участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта. Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията „The best of the first 20“.
И тази година ФАРА продължава новата традиция да бъде не само състезание, но и лекционен форум на международно ниво. На 7 юни акредитираните участници ще имат възможността да чуят световни лектори от сферата на маркетинга, бизнеса и рекламата. Сред тях са Оскар Фаринети, основател на Eataly, фотографът Димитър Караниколов и др.
За четвърта поредна година рекламният фестивал ФАРА е в успешно партньорство с „Пловдив 2019“, което беше и поводът да премести своето място на провеждане в града на тепетата. 2019 се очертава да бъде рекордна за фестивала, който отбелязва най-много акредитирани гости от България и чужбина.
Повече от интервюто с члена на УС на Българската асоциация на комуникационните агенции Чавдар Кенаров.
От днес до неделя в Градския парк на Чепеларе ще се проведе фестивалът EX ANTE. Инициатор е Георги Стоев , автор и водещ на подкаста за икономическо мислене EX ANTE по Радио Пловдив. Той съобщи, че ще очаква в трите дни приятели и последователи на подкаста за среща на живо с него и всички, които са участвали в създаването на трите сезона..
Как се движи младежката безработица в средата на лятото ? В Пловдив експертите отразяват леко покачване на процента безработни, а в региона има спад. За новите програми финансирани от ОП "Развитие на човешките ресурси" и мерките на МТСП - научваме от директорите на Бюрата по труда в Пловдив и в община Марица - Иванка Власева и..
В навечерието на празника Голяма Богородица - 15-и август, в Бачковския манастир пристигат стотици поклонници от страната и чужбина. Те се включват в службите за утрешния храмов празник на манастирската църква „Успение Богородично“, където се пази чудотворната икона „Св. Богородица – Елеуса“. За нея е отредено специално място - вдясно от..
Стабилизиране на подкрепата за присъединяване на България към еврозоната отчитат данните от третото национално представително проучване "Присъединяване на България към еврозоната", проследяващо тенденциите при нагласите на гражданите и бизнеса в България по темата към този юли. При гражданите съотношението на положително спрямо отрицателно..
КНСБ настоява да се промени методиката на определяне на линията на бедност. Според Теодора Пачеджиева - икономически анализатор на синдиката, в момента тази линия се определя на база на общата инфлация, която излиза със забавяне. Предложената за 2026 година линия на бедност е 764 лева, но по думите на анализатора тя не е актуална. "Проблемът..