Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Рекламният фестивал ФАРА се открива в Пловдив

ФАРА – най-големият фестивал за реклама в България, отбелязва 20-ото си юбилейно издание през юни. Фестивалът е най-значимото и престижно събитие на рекламния и комуникационен бранш в България. Организатор на ФАРА е Българската асоциация на комуникационните агенции, която тази година провежда събитието в Пловдив  между 6 и 8 юни под мотото „Гладни за идеи“. И тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.

По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия. Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата „Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни. 

Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието. За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството. Участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта. Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията „The best of the first 20“. 

И тази година ФАРА продължава новата традиция да бъде не само състезание, но и лекционен форум на международно ниво. На 7 юни акредитираните участници ще имат възможността да чуят световни лектори от сферата на маркетинга, бизнеса и рекламата. Сред тях са Оскар Фаринети, основател на Eataly, фотографът Димитър Караниколов и др.

За четвърта поредна година рекламният фестивал ФАРА е в успешно партньорство с „Пловдив 2019“, което беше и поводът да премести своето място на провеждане в града на тепетата. 2019 се очертава да бъде рекордна за фестивала, който отбелязва най-много акредитирани гости от България и чужбина. 

Повече от интервюто с члена на УС на Българската асоциация на комуникационните агенции Чавдар Кенаров



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията

В Чепеларе започва фестивалът EX ANTE

От днес до неделя в Градския парк на Чепеларе ще се проведе фестивалът EX ANTE. Инициатор е Георги Стоев , автор и водещ на подкаста за икономическо мислене EX ANTE по Радио Пловдив. Той съобщи, че ще очаква в трите дни приятели и последователи на подкаста за среща на живо с него и всички, които са участвали в създаването на трите сезона..

публикувано на 15.08.25 в 08:31

Безработицата в Пловдив при младите до 29 години се покачва

Как се движи младежката безработица в средата на лятото ?  В Пловдив експертите отразяват леко покачване на процента безработни, а в региона има спад. За новите програми финансирани от ОП "Развитие на човешките ресурси" и мерките на МТСП - научваме от  директорите на  Бюрата по труда в Пловдив  и в  община Марица   -  Иванка Власева  и..

публикувано на 15.08.25 в 07:05

Стотици поклонници в Бачковския манастир за Голяма Богородица

В навечерието на празника Голяма Богородица - 15-и август, в Бачковския манастир пристигат стотици поклонници от страната и чужбина. Те се включват в службите за утрешния храмов празник на манастирската църква „Успение Богородично“, където се пази чудотворната икона „Св. Богородица – Елеуса“.  За нея е отредено специално място - вдясно от..

публикувано на 14.08.25 в 17:28

Устойчиво позитивен е трендът в нагласите на хората за еврото

Стабилизиране на подкрепата за присъединяване на България към еврозоната отчитат данните от третото национално представително проучване "Присъединяване на България към еврозоната", проследяващо тенденциите при нагласите на гражданите и бизнеса в България по темата към този юли.  При гражданите съотношението на положително спрямо отрицателно..

публикувано на 14.08.25 в 12:00

Потребителската кошница трябва да определя и линията на бедност

КНСБ настоява да се промени методиката на определяне на линията на бедност. Според Теодора Пачеджиева - икономически анализатор на синдиката, в  момента тази линия се определя на база на общата инфлация, която излиза със забавяне. Предложената за 2026 година линия на бедност е 764 лева, но по думите на анализатора тя не е актуална.  "Проблемът..

публикувано на 14.08.25 в 11:37