Проектът на Националната програма за контрол на замърсяването на въздуха предвижда, ако бъдат одобрени, мерките трябва да влязат в сила от следващата година.
Любомир Доросиев, зам. председател на Асоциацията на вносителите на автомобили коментира, че всичко се прави за събиране на пари за държавата.
Той попита: Къде отиват екотаксите, в кои джобове? Защо министър Нено Димов отказва среща с представители на бранша, или защо не потърси хора компетентни по темата?
Трябва да се следят пунктовете за преглед на автомобилите в КАТ. Те да спират негодните автомобили, които замърсяват.
Отговорът на въпроса е свързан с повишаване доходите на българите. Да си купуват нови коли, или поне до 3 години. Хората нямат пари и търсят коли до 5 хил. лева. Проблемите в бранша са огромни. Този бизнес е мъртъв и смятам да го прекратя. Много е лесно да се гледа от високо, от камбанарията на министерството. Защо не ни потърсят, да влезем в работна група и да дискутираме?
Любомир Доросиев посочи, че живее в Париж и иска да види, къде в Европа е забранено, и тогава ще коментира. В Париж не е забранено. Всичко е една обща политика за събиране на пари. Европа само говори за забрана на дизелови автомобили от години. Важното е да се събират екотакси, ще направят ековинетки, подчерта Любомир Доросиев.
Интервюто с Любомир Доросиев е в звуковия файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..