„Ние имаме регионални стуктури и национален обхват. За тези години успяхме да израснем, да минем през всички детски болести, да помъдреем и разберем, че трябва да имаме своя модел за съществуване на нашата организация. Доказахме, че е възможно да се направи такава структура, благодарение на осъзнаване на необходимостта от обединяване. Малкият бизнес разбра, че обединението прави силата и новия тип конкурентноспособност“, каза за Радио Пловдив г-жа Негулова.
Тя се върна към основаването на сдружението през 2000-та година, когато вече се виждат ценностите, които малкият бизнес трябва да изповяда, за да бъде полезен за себе си и цялото общество.Този процес започва паралелно със стуктурирането на държавния орган в подкрепа на малкия бизнес. Така се оказват връстници с Националната агенцията за насърчаване на малките и средни предприятия. Капиталът на доверието е най-сериозният, който изграждат със структури на местната и централната власт, които работят в подкрепа на бизнеса. Фактите сочат, че малкият бизнес е най-големият работодател и данъкоплатец в страната. В трудни периоди на изпитание, както през последните месеци, точно малкият бизнес устоява и доказва, че тези които създават добавената стойност, не го правят само за себе си, а дават съществен принос за местните и държавен бюджет.
„Необходими са икономически мерки в по-дългосрочен план от една до три, или пет години. Успяхме да станем част от много европейски мрежи, бяхме припознати на ниво Европейска комисия, като национален експерт, който прави преглед за прилагане на политикити по отношение на малкия бизнес. Имаме поглед и доверие за нивото на нашата компетентност и експертиза в организацията", заяви още Елеонора Негулова.
Цялото интервю с Елеонора Негулова, председател на Национално сдружение на малкия и среден бизнес е в звуковия файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..