Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET

Световноизвестният български футболист Христо Стоичков ще бъде новото рекламно лице на веригата магазини T MARKET

Звездата на родния футбол е първият и единствен избор на бързоразвиващата се компания “Максима България” за лице на супермаркети T MARKET. Камата ще бъде част от всяка рекламна кампания на  T MARKET. Наскоро веригата засне и първите рекламни видео клипове със Стоичков, за да даде старт на много изненади, които екипът на “Максима България” е подготвил за клиентите си. 

“За нас е не само удоволствие, но и истинска чест Христо Стоичков да бъде част от T MARKET. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни, заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера.  Не случайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T MARKET. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех” коментира Петър Павлов, генерален директор на “Максима България”. 

Миналата зима веригата магазини T MARKET стартира кампанията си “Избери България”, която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията. 

“Наше си е” беше  основното послание на кампанията. Все още активна, кампанията има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата. 

“Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T MARKET, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и супер цена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T MARKET доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях” коментира Христо Стоичков.

В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден, при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T MARKET разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. 

Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T MARKET, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им, са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент.  

Освен, че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T MARKET в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи. 

Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме ви, че T MARKET изпревари всички и първи от веригите магазини за продажба на дребно, пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е напът да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите. 

T MARKET присъства на българския пазар от 2005 г., като за 15 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства, а заедно с това се увеличава и броят на разкриваните работни места в страната. Към момента за компанията работят над 2200 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България. 

Веригата супермаркети е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика.









Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Още от категорията

Марица с първа победа в Шампионска лига

Женския волейболен шампион на България Марица (Пловдив) постигна първа победа груповата фаза на Шампионската лига през този сезон! Маричанки надиграха хърватския Младост (Загреб) с 3:1 (25:17, 18:25, 25:22, 25:19)  в зала Дом Одбойке Боян Странич в Загреб. Двубоят започна чудесно за маричанки, които поведоха със 7:4 и това накара треньорът на..

публикувано на 29.11.24 в 09:27

Кузманов се класира за четвъртфиналите в Мексико

Димитър Кузманов се класира за четвъртфиналите на турнира на твърда настилка от сериите "Чалънджър" в Мансанийо (Мексико) с награден фонд 41000 долара.  Българинът разгроми с 6:2, 6:1 Стронг Кирхмайер от САЩ. Срещата продължи 84 минути. Рекордьорът на България по победи за Купа "Дейвис" поведе с 3:0 в първия сет, а след още един пробив в края го..

публикувано на 28.11.24 в 18:06

Марица излиза в Загреб срещу Младост в Шампионска лига

Марица (Пловдив) ще изиграе днес третия си мач от груповата фаза на Шампионската лига. Мачът срещу хърватския Младост (Загреб) ще се играе днес в зала Дом Одбойке Боян Странич в Загреб от 21:00 б.в. Маричанки загубиха домакинството си на носителя на Шампионската лига от италианския Антонио Карара Имоко (Конеляно) с 0:3 гейма, а Младост загуби като..

публикувано на 28.11.24 в 18:03
Радослав Гидженов

От Ботев притеснени от рефера Радослав Гидженов

От ръководството на Ботев (Пловдив) изразиха недоумението си от назначаването на Радослав Гидженов да ръководи дербито с Локомотив тази неделя. От "жълто-черния" щаб са притеснени, че рефер №2 на България е юноша на "черно-белите", но се надяват, че международния му опит ще го накара да бъде напълно безпристрастен в пловдивското дерби на "Лаута". Ето..

публикувано на 27.11.24 в 14:39

Проведе се конкурс за паметник на Чико

На стадион „Христо Ботев“ се проведе конкурс за изграждане на паметника на неповторимия Динко Дерменджиев – Чико. Бележити пловдивски творци се включиха и представиха своите идеи пред специално жури под председателството на кмета на град Пловдив Костадин Димитров, представители на „Фондация Жълто и Черно“, ПФК „Ботев“, „Сдружение ПФК Ботев“ и видни..

публикувано на 27.11.24 в 09:52