Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET

Световноизвестният български футболист Христо Стоичков ще бъде новото рекламно лице на веригата магазини T MARKET

Звездата на родния футбол е първият и единствен избор на бързоразвиващата се компания “Максима България” за лице на супермаркети T MARKET. Камата ще бъде част от всяка рекламна кампания на  T MARKET. Наскоро веригата засне и първите рекламни видео клипове със Стоичков, за да даде старт на много изненади, които екипът на “Максима България” е подготвил за клиентите си. 

“За нас е не само удоволствие, но и истинска чест Христо Стоичков да бъде част от T MARKET. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни, заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера.  Не случайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T MARKET. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех” коментира Петър Павлов, генерален директор на “Максима България”. 

Миналата зима веригата магазини T MARKET стартира кампанията си “Избери България”, която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията. 

“Наше си е” беше  основното послание на кампанията. Все още активна, кампанията има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата. 

“Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T MARKET, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и супер цена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T MARKET доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях” коментира Христо Стоичков.

В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден, при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T MARKET разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. 

Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T MARKET, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им, са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент.  

Освен, че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T MARKET в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи. 

Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме ви, че T MARKET изпревари всички и първи от веригите магазини за продажба на дребно, пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е напът да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите. 

T MARKET присъства на българския пазар от 2005 г., като за 15 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства, а заедно с това се увеличава и броят на разкриваните работни места в страната. Към момента за компанията работят над 2200 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България. 

Веригата супермаркети е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика.









Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Още от категорията
Христо Стоичков

Стоичков: Да направим България разпознаваема!

В празничния ден, когато България чества своята 140-годишнина от Съединението на Княжество България и Източна Румелия, и в деня, в който празнува най-древния и най-красив град в Европа – Пловдив, специален гост на колегата Диян Никифоров в предаването „Антена спорт“ бе неповторимият Христо Стоичков. По думите на водещия, легендата на..

публикувано на 06.09.25 в 18:15

Ботев загуби от Берое в контрола

Ботев загуби с 1:3 от Берое в контролна среща, играна на Трейс Арена. Николай Киров не използва голям брой от своите състезатели. Първи 45 минути записа новото попълнение Маскоте. Стивън Петков откри резултата в 9′, а Берое обърна с два гола Ва Буене и Аркон. Сега играчите на Ботев ще имат два дни почивка, а от понеделник започват подготовка за мача с..

публикувано на 05.09.25 в 17:56

България загуби само с 3 гола от Испания

Националният ни отбор по футбол не успя да се противопостави на Испания и загуби с 0:3 пред 40 000 зрители на Националния стадион "Васил Левски" в първи мач от квалификациите за световната първенство. Капитанът на нашите Кирил Десподов пропусна мача заради контузия, а дебют направи Емил Ценов, който започна титуляр. Европейските шампиони от Испания..

публикувано на 05.09.25 в 10:02

Български фурор на US Open

Иван Иванов и Александър Василев се класираха за полуфиналите при юношите на Откритото първенство по тенис на САЩ. Шампионът от Уимбълдън Иван Иванов победи Макс Шьонхаус с 6:4, 0:6 и 7-6. По-рано през сезона Иванов загуби от германеца на полуфинала на Ролан Гарос, но след това го елиминира на Уимбълдън. Българинвът проби още в самото начало, но..

публикувано на 05.09.25 в 10:00

Фенове на Локомотив подариха модерна техника на любимия си клуб

Привържениците на Локомотив Пловдив от сдружение „Магията На Пловдив“ направиха  дарение на футболния клуб. Ето какво гласи официалната информация от „Лаута“: ПФК Локомотив Пловдив и Сдружение Магията На Пловдив – заедно за развитие и успех! Днес направихме още една стъпка в задълбочаване на нашето партньорство. Пресотделът ни беше приятно изненадан..

публикувано на 04.09.25 в 18:03