Той добави още, че според него трудно ще се сформира редовно управление. Причината е, че вместо да се изграждат мостове, се чертаят все по-сериозни разделителни линии. „Много се набразди българската политика“, отбеляза доц. Чолаков.
Добави още: „ДПС е партия, която е като Черния Петър в политиката, всички се пазят да взаимодействат публично с това ляво. Истината е, че когато ГЕРБ и ДПС, заедно с ИТН и „Възраждане“ подкрепиха вота на недоверие – си взаимодействаха добре“.
Според доц. Петър Чолаков икономиката ще бъде водещата тема на предизборната кампания. Те ще бъде съпътствана от енергийната диверсификация. От „Възраждане“ пък ще се захванат с темата за мигрантите.
„ГЕРБ са фаворит за изборите, но първото място е една пирова победа и въпросът е с кого ще може да работи ГЕРБ. В тази ситуация поемането на властта е един много горещ картоф. Има множество проблеми и този, които ще поеме властта няма да му е лесна задачата“, каза доц. Чолаков.
Цялото интервю чуйте в звуковия файл.
До днес избирателите с трайни увреждания могат да подадат заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия. Това се отнася за избиратели, които не са подали заявление до 18 март. Те могат да заявят гласуване в подвижна урна, при условие че в населеното място, където ще гласуват, е назначена подвижна СИК.
Между 40 и 42% избирателна активност в Пловдив-град прогнозира социологическата агенция "Неохрон" в оповестено днес проучване на нагласите на пловдивчани. Интервюирани са 655 пълнолетни граждани между 26 и 29 септември чрез телефонни интервюта с полустандартизиран въпросник. Извадката е представителна за пълнолетното население на града, като..
Ниска степен на предвидимост по отношение на изборите в неделя показва моментната снимка – няколко дни преди вота. Известно е, че в следващите дни тепърва ще решат стотици хиляди гласоподаватели. Очаква се в изборите да участват около и под 2.6 милиона души (около 39% от официалния списък, като почти пренебрежима част от тях се очаква да..
Между шест и осем партии биха влезли в 48-ото Народно събрание, ако изборите са днес. Това показва национално представително проучване за електоралните нагласи, проведено от агенция „Тренд“. Изследването, по поръчка на в-к „24 часа“, е реализирано в периода между 21 и 27 септември 2022 г. чрез пряко полустандартизирано интервю „лице в лице” с таблет..
Денят, който поставя финал на предизборната кампания, формулира горещите теми на времето около изборните нагласи, състоянието на обществената среда и прогнозите за съдбата на политическите партии, предопределена от мъдростта и емоциите на избирателите. Последните анализи на Социологическа агенция „Алфа Рисърч“ коментираме с Геновева Петрова...