„Докато това не се промени партията не може да бъде оперативна в политическия ни живот. Това е най-големият проблем. Той обаче се прехвърля върху избирателя. При тази конфигурация, за която гласуват избирателите, ние влизаме в безизходицата на вечните парламенти“, заяви Дончев.
Според него политическата формация, която президентът Румен Радев се опитва да формира, около Атанас Пеканов няма да даде резултат. Той даде пример с по думите му предишни неуспешни опити на държавния глава за подобни проекти - партиите на ген. Стефан Янев и Кирил Петков и Асен Василев.
„Конфигурацията е по-скоро корпоративна, отколкото политическа. Явно е, че президентът изгуби контрол над двете формации. Това означава, че във всеки свой проект ще загуби контрол.
Първанов се провали в подобни опити и Радев ще се провали, имайки предвид, че той няма нито опита, нито политическия захват на Първанов“, коментира Дончев.
Той добави, че ако има нов проект около Пеканов, той ще се позиционира ляво центристки. Шансовете на НДСВ да се завърнат триумфално пък Владимир Дончев определи като минмални.
„Носталгията по царя не може да бъде използвана този път. По-скоро има един добър спомен от управлението на НДСВ и то преди тройната коалиция“, каза Дончев.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..