"Стратегически аспекти на маркетинга" е новата книга на пловдивския преподавател по пиар, маркетинг и комуникационна политика д-р Любомир Стойчев. Монографията е вече рецензирана и издадена. Фокусът в нея е върху условията, при които действително стратегическият маркетинг съществува в България, като са изследвани големите предприятия от Южен-Централен район за планиране. Авторът е предложил собствен модел за информационно осигуряване на процеса на сегментиране, таргетиране и позициониране, за който вярва, че е сърцевината на стратегическия маркетинг. Книгата е безплатна за маркетолози, колеги, приятели и студенти на Любомир, който е и бивш журналист от екипа на Радио Пловдив. Целият хартиен тираж на книгата авторът подарява на своите съмишленици, а в интернет книгата само за 2 дни има над 400 разглеждания и тегления, защото е безплатна. Хартиеното копие вече е подарено на някои студенти на д-р Стойчев от филиала на ПУ в Смолян.
Любомир Стойчев е доктор по икономика и управление във Факултета по икономически и социални науки на ПУ „Паисий Хилендарски“ от 2017 г. Води упражнения и лекции по маркетинг, комуникационна политика, пиар, взаимоотношения с медиите. Във филиала на университета в Смолян преподава стратегически и индустриален маркетинг. Авторът е бил редактор, водещ и репортер в БНР – Пловдив, както и експерт по връзки с обществеността и медиите на Община Пловдив и също на инициативата Пловдив – Европейска столица на културата. Научни интереси: маркетингова комуникация, PR, B2B маркетинг, стратегически маркетинг, масмедии, дигитален маркетинг.
Какво провокира д-р Стойчев да подарява книгата му за маркетинг на неговите студенти? Може да чуете повече от звуковия файл.
С промени в Кодекса за застраховане система "бонус-малус" за задължителната застраховка "Гражданска отговорност“ бе приета от НС. Принципът представлява финансов стимул за изрядните водачи и съответно финансово наказание за онези, които причиняват пътни инциденти. Ще плащат ли наистина добрите шофьори по-малко и какъв ще е ефекта – темата в..
Добивите от пшеница и ечемик тази година са по-добри, но ниските цените на световните стокови борси вкарват нашите зърнопроизводители в загуба. Това обяви в интервю за Радио Пловдив Людмил Работов – председател на Съюза на зърнопроизводителите в Пловдив. Добивът от пшеница тази година е от 400-500 кг от декар. Цената е 330 лв. за..
Министерството на здравеопазването чрез регионалните здравни инспекции провежда информационна кампания по повод Световния ден за борба с хепатита – 28 юли. Тази година мотото, избрано от Световната здравна организация е „Да го разбием! Запознай се с фактите. Тествай се!“. Целта е повишаване на обществената информираност за рисковете от..
Ситуацията с шарката по овце и кози в Пловдивско се усложни. Освен унищожени животни в 42 от 65 огнища, мерките на БАБХ вече вкючват и забрана за изкупуване на мляко от фермите на областта. За заразата, икономическия ефект и управленските решения разговаряме с професора от Аграрния университет Дойчо Димов, който е и председател на Сдружение за..
Помним протестите на строителния бранш отпреди няколко месеца срещу намерението на община Пловдив да вдигне с повече от 100% таксите за издаване на строително разрешение. Те спряха след като предприемачът Илиян филипов поиска и получи посредничеството на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов. Компромисът, който да удовлетвори двете страни бе таксите да се..