Целта била с билет да се пътува случайно, еднократно, а да се поощрят хората да ползват абонаментни карти за многократно пътуване - те няма да променят досегашните си цени.
Веднага след представената информация от ръководството на Центъра за градска мобилност започнаха дискусии сред граждани, общински съветници и експерти.
Днес предложението за икономическа рамка на обществения транспорт в Столичната община за т.г. (от което зависи и бъдещото поскъпване на билетчето) спешно бе добавено като последна допълнително точка в дневния ред на Постоянната комисия по финанси и бюджет.
Преди нейното заседание коментар за Радио София даде Калоян Паргов - председател на групата общински съветници от БСП и зам.-председател на 2 комисии - по транспорт и туризъм, и по финанси и бюджет. Чуйте.
Според общинския съветник тикет системата много би помогнала за организация, анализ и следене на потока в столичния обществен транспорт и ще улесни гражданите с алтернативите, които ще даде за пътуване. За съжаление - в близките 2 години това едва ли ще стане…
Новите карти - за метро+наземна линия (43 лв.), както и 3-дневните (за всички линии, 10 лв.) най-вероятно ще бъдат въведени от 1 юни т.г.
Предложението за новите цени вече влезе в ресорните комисии на Столичния общински съвет за обсъждане и скоро ще чакаме решение и гласуване.
Постоянната комисия по транспорт и туризъм в Столичния общински съвет трябва да е трибуната, на която се обсъжда поскъпването на цената на билетчето за градски транспорт. До сега обаче наблюдаваме липса на подход за разискване на конкретното..
"Конституционният съд удари звучна плесница на доцента по конституционно право ." Това мнение изрази пред БНР бившият конституционен съдия и..
Президентът Румен Радев определи решението на Конституционния съд като победа на правото над произвола на политическата класа. "Призовавам..
"При първичната и извънболнична медицинска помощ (ПИМП) увеличението е 5,5% и ние приемаме това като нещо разумно, съобразно ситуацията в държавата, не..