„Една от тенденциите, които съществуват като управление на смисъл в съвременния пиар, е простотата на посланията и да бъдеш коректен към потребителите. В момента да не бъдеш коректен не е само морален проблем, този проблем става дори и икономически. Става все по-неизгодно да се лъже. Боравим обаче с идеята за полезната истина. Например една верига за бързо хранене може да не рекламира калорийните стойности на сандвичите си, но да прави информацията за това достъпна. Тоест този, който иска да разбере колко калории има в един сандвич, трябва да положи известни усилия за това“.
Вторият важен код за успешна комуникация според Александър Христов е познаването на потребителите. Така може да бъдат съставени послания, които да са подходящи за тях. Каналите, които използваме, стават и все по-дигитални. Това не променя същността на комуникацията, но променя динамиката и подходите, които използваме.
Трябва да говорим по-просто, смята още пиар специалистът. Една много разпространена заблуда в нашето общество е, че пиар-ът и рекламата формират нагласи. Те всъщност се плащат от някого. Той плаща за да постигне определени ефекти. И те са свързани обикновено с това да продава повече продукти, а не да променя обществени нагласи. Комуникаторите обаче носят огромна отговорност и е въпрос на личен избор как ще работиш.
Още акценти от разговора с Александър Христов чуйте в звуковия файл.
" Директорът на Народния театър е виновният. Някой плаща, за да се извърши тази провокация". Това заяви пред БНР Иван Гранитски , издател и член на..
"Юнакът" – Борисов, има пред себе си два пътя, които му дават кратка власт и отвратителен резултат . "Първият е към ПП и сглобка. Ние излизаме от..
Ударът срещу КТБ беше началото на пленяването на държавата от силите на мрака . Това каза пред БНР Цветан Василев, мажоритарен собственик на фалиралата..