Този процент показва, че не се справяме добре с превантивните мерки или нямаме адекватен подход, въпреки че рисковете си личат по неизвинените отсъствия, слабия успех, социални и семейни причини, липса на приобщаващо образование, както и икономически причини, заяви Писарска.
През 2015 година бедните деца са били над 270 000, а относителният дял на деца, които живеят в материални лишения е бил 54%. Ние живеем в материален свят, а семействата на тези деца не успяват да се справят със задоволяване на техните нужди. Въпреки че има много проекти, по които се търсят нови подходи за задържане на децата в училище, не е достатъчно, защото тези деца остават в т.н. джобовете на бедност, извън системата на училището, уточни Мариана Писарска.
Още по темата - чуйте в звуковия файл.
Ако сте се събудили с главоболие след вчерашния празник, това най-вероятно е от изпития алкохол . За процеса на разграждане на алкохола от организма и..
"Може да се надяваме да не е така, но не трябва да си затваряме очите - струва ми се, че новият екип на Тръмп ще се стреми Европа да се превърне в..
Проф. Цоков е временно назначен, ще има конкурс за директор на Института по образованието . Това каза в предаването "РадиоТочка" министърът на..