Парламентарното мнозинство внесе проектопоправки в Закона за горите. Според избраниците ни, ски пистите, влековете, лифтовете и станциите ще се изграждат без да се изменя статута на земята. Т.е., на хартия тя остава като част от горския фонд. Само че без дървета.
По този начин държавата опрощава и две такси. Досега за промяна на статута в бюджета, който трябва да обслужва всички ни, влизаха от 1000 до 2000 лв. на декар. После се плаща и т.нар. такса за компенсаторно залесяване, защото в замяна на унищожената гора, която според лековерните българи все още е общо национално богатство, се насаждат нови масиви.
Според проектопоправките, заменките при които „нашите хора” добиха стотици декари народна гора, най-накрая ще започнат да носят и големите пари. Новодобитите от наредени българи вековни природни дарове влизат вече в обръщение и като инвестиционни имоти. Строителство ще има, но нарушение няма, защото няма промяна на предназначението на терените. Законът ще пази.
Преди време скандалът с тези заменки стигна до Брюксел. Управниците признаха, че са извършили неправомерна държавна помощ на правомерни почитатели и помагачи. От Еврокомисията очакват тези сделки да бъдат развалени или за терените да бъде доплатено от новите им собственици. Ще чакат. Защото гора на хартия ще има. А хартията търпи всичко. Още повече, че се прави от гората.
Обилните валежи от нощта предизвикаха и наводнения в Монтана, където са паднали над 70 литра на квадратен метър дъжд. Евакуирани с лодка са били жители на монтанския квартал "Кошарник". Интензивният дъжд наводни къщи и дворове в Монтана. Най-вече в кварталите “Мала Кутловица“, “Изгрев“, а в кв. “Кошарник“ са евакуирани хора, съобщи..
На 49-годишна възраст внезапно почина Янко Маринов - високо ценен пианист и органист, византолог, ерудит, научен изследовател и основател на консорта за..
Председателят на КЗП Мария Филипова е един обикновен лъжесвидетел. Това заяви пред БНР бизнесменът Васил Божков. Фалстарт на делото срещу Васил..
Откакто сме в Шенген, няма кой да контролира разрешителните за превоз. Ние нямаме контролен орган какви разрешителни се използват, от кого, кои..