Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Полша вдигна по тревога бойни самолети, след като Русия започна удари срещу Украйна (ОБНОВЕНА)

Полски и съюзнически самолети бяха вдигнати във въздуха рано тази сутрин, за да гарантират безопасността на въздушното пространство на Полша, след като Русия започна да нанася удари в Западна Украйна, близо до границата с Полша. Операцията приключи след края на руската атака в съседна Украйна, предаде Ройтерс. "Полски и съюзнически самолети оперират в..

обновено на 20.09.25 в 10:15
проф. Здравко Попов

Проф. Здравко Попов: Идеологиите се завръщат

След Студената война смятахме, че светът е деидеологизиран. Това се отлага. Покрай смъртта на Чарли Кърк има отново отключване на идеологиите . Те стояха в забуленост и сега изведнъж изплуваха и се сблъскаха отново. Това мнение изрази пред БНР проф. Здравко Попов,  философ и дипломат, оглавяващ Института за публична политика. В Европа..

публикувано на 20.09.25 в 09:55

Комисията по ваксините в САЩ спря препоръките за ежегодна Covid ваксинация

Консултативната комисия по ваксините в САЩ взе решение да спре да препоръчва всички възрастни да се ваксинират ежегодно срещу Covid-19. Досега препоръчителната ваксинация срещу Covid-19 беше официално одобрена за повечето американци . Американските медии припомнят, че министърът на здравеопазването Робърт Кенеди-младши уволни всички 17 членове на..

публикувано на 20.09.25 в 09:25
Цветан Димитров - производител на прочутото зелено сирене

Празник на домашните сирена в село Черни Вит

В тетевенското село Черни Вит днес за пета поредна година се организира празник на домашните сирена .  Празникът на домашните сирена в Черни Вит е едно от тези събития, които съчетават традицията с иновацията по много уникален начин. Идеята на Цветан Димитров да запази и популяризира тези сирена не само заради тяхната история, но и заради..

публикувано на 20.09.25 в 09:05

Дни на отворените врати във Военната академия в София на 20 и 21 септември

Военната академия "Г. С. Раковски" в София отваря вратите на Комплекса "Царски зали" в рамките на Европейските дни на наследството,  които тази година са на тема "Архитектурно наследство: прозорци към миналото, врати към бъдещето". Предоставен е  свободен достъп за гражданите  да посетят обектите на територията на Академията, която е групов..

публикувано на 20.09.25 в 09:03

Столичната община, граждани и бизнес чистят пл. "Св. Александър Невски" от фасове

Столична община, граждани и бизнес ще чистят пл. "Св. Александър Невски" от фасове днес, съобщиха от пресцентъра на Общината. Столичният инспекторат призовава всички да почистят около домовете си. Инициативата "София без фасове" ще се състои от 10:00 до 12:00 ч. на пл. "Александър Невски". Доброволци, бизнеси и екипи на Столичния инспекторат ще..

публикувано на 20.09.25 в 08:45

ИПИ: За 10 години ръстът на бюджетните разходи за персонал е над 15,6 млрд. лв.

Институтът за пазарна икономика сигнализира за ръст на бюджетните разходи за персонал с над 15,6 милиарда лева за десетилетие. Според анализа, изготвен от неправителствената организация, това е нарастване от 3,2 пъти. Над половината от допълнителните средства - малко над 8 милиарда лева, са натрупани само в последните три години. "В бюджета за 2025 г...

публикувано на 20.09.25 в 08:21