С наближаването на изборите за Европейски парламент, Европейската комисия предприе действия за повишаване на осведомеността за рисковете от дезинформация, манипулиране на информация и външна намеса.
Комисията започна кампания за повишаване осведомеността за рисковете от манипулация, за насърчаване на критичното мислене и съвети за справяне с дезинформацията. Кампанията се провежда съвместно с Групата на европейските регулатори за аудио-визуални медийни услуги (ERGA), която обединява 27-те независими национални регулаторни органа в областта на аудио-визуалните услуги.
Изработен е видеоклип на български и на другите официални езици на ЕС, който ще бъде излъчван във всички държави членки.
Комисията също така публикува нов набор от инструменти с практически съвети за учители и преподаватели, които да им помогнат да обяснят дезинформацията и манипулирането на информация на учениците и да могат да я разпознават и ограничават.
Създадена е и тематична уебстраница с достъп до целия пакет с материали по темата за стратегическата комуникация и противодействието на дезинформацията.
Вносител или износител на електроенергия е България няма никакво значение. Това дали сме износител не трябва да е панацея, защото сме общ пазар и..
Не левовете са по-добрите пари, а еврото - по-лошите пари, които тласкат към инфлация, а това, че всяка фирма и предприятие се стреми към по-високи..
Минималното възнаграждение за лекар без специалност и за медицинска сестра да бъде 150 процента от средната заплата за страната - това предлагат в..