Хората не могат да се отопляват, но ние ще им дадем пари да се отопляват с въглища. При условие, че ЕК дава пари за чистота на бъздуха. България изпълнява някакви политики в тази област. Същевременно изпънява и други политики, които се бият, така изпадаме в противоречия.
Има ли решение на този сценариий, който се случва всяка година? От КЕВР предупреждават, че от 1 юли цените на тока и парното се повишават. Има обществено обсъждане, но все пак цените тръгват отното нагоре. Как да се стремим към енергийна независимост? Кога и кака, това е възможно за България?
Петролът е стар източник на енергия, и в бъдеще ще бъде забравен. Причината е, че ресурсите намаляват. Решението е хората сами да произвеждат енергия, и да я продават един на друг. Старите системи като НЕК, които пренасят енергия, например от ТЕЦ Варна са много вехти. Наблюдаваме последните издихания. Имаме проблеми с високата цена на тока, и тя ще продължава да се повишава. Това се случва със стара система, в рамките на нова криза. Хората скоро ще разберат, че начинът на спасение са енергийните кооперативи, които в момента са забранени в страната. Промяна няма да има, ако я чакаме да дойде от страна на държавата, заяви Асен Ненов.
Интервюто с Асен Ненов е в звуковия файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..