Това, според изпълнителния директор на "Бизнесът за Пловдив" Александър Стайков, са двата основни фактора, които са накарали сдружението да предложи създаване на общинско дружество, което да обслужва линиите от градския транспорт на Пловдив. София, Варна и Бургас получиха значително европейско финансиране за обновяване на своя градски транспорт, защото дружествата там са общински, аргументира се Стайков.
Пловдив не успя да се възползва в пълния обем от програмата "Регионално развитие" за транспорта в града, добави той.
Според "Бизнесът за Пловдив", преди да се реши създаването на общинско транспортно дружество, идеята трябва да залегне в общинския план за развитие на града.
Сегашният модел с дофинансирането на частните превозвачи, при положение, че те сами си определят цената на билетите-не е добър модел.Явно някъде нещо куца, каза Стайков.
Годишно 6-7 милиона лева се дават на автобусните превозвачи. В една нормална среда това е много повече от необходимото, смята изпълнителният директор на "Бизнесът за Пловдив.
Припомням, че от неправителствената организация предложиха обществената поръчка за 8-те линии да бъде прекратена, а договорите за тях да бъдат само временни до създаването на новото предприятие. „Иначе се създават условия за монопол от страна на един превозвач, постоянно извиване на ръцете на Община Пловдив и вдигане на компенсации към превозвачите в размер на милиони. В същото време услугата не е по-добра и се нанасят репутационни щети за града, защото градските автобусни услуги се ползват от всеки пловдивчанин или гост на града и този ключов въпрос е в непрекъснат обществен фокус“, посочиха от „Бизнесът за Пловдив“.
В деня на третия бойкот пловдивчани пазаруват в големите хранителни магазини, показа репортерска проверка на Радио Пловдив. Паркингите на големите вериги също са доволно пълни. Министър Тахов видя редукция на цените на веригите след бойкотите Някои от купувачите дори бяха забравили, че за днес е обявена трета протестна акция и призив да..
Над 10 млн. и 700 хил. лева ще получи Пловдив за озеленяване на градската среда. Договор за това по програма „Околна среда“ подписаха днес министърът на околната среда Манол Генов и кметът Костадин Димитров. Така ще бъдат премахнати калните пeтна в междублоковите пространства като мярка за пречистване на въздуха с намаляването на фините..
Информационната кампания за влизането в еврозоната е много закъсняла, затова не трябва да чакаме решението на ЕК през юни, а трябва да започнем още сега. Това каза финансистът и анализатор на международните пазари Димитър Георгиев. Добави още, че един месец след приемането на еврото е достатъчен срок за разплащане в магазините паралелно с..
Агресията в юношеската възраст може да се приеме в рамките на нормалното, когато става дума за отделни пререкания или сбутвания, особено при момчетата, които понякога не могат да сдържат емоциите си. Неприемливо и ненормално обаче е, когато група деца тормозят един или повече връстници и то в продължение на дълго време. Това е тормозът в..
С проектозакон беше предвидено БНТ и БНР да бъдат финансирани от Фонд „Радио и телевизия“ . „ Да заработи фонд „Радио и телевизия“ трябваше да се въведе една такса „Радио и телевизия“, която щеше да се начислява на електромер “ – заяви в интервю за Радио Пловдив бившият депутат Антон Кутев. „ Това, разбира се, не сработи. И..