Това може да означава смесване на училищна среда с други места като предприятия, центрове за обучение или културни обекти. Смесено е и дистанционното обучение, а в условия на ограничения заради ковид пандемията онлайн контакта между учители, ученици а и родители, то се превърна в спасително решение. Калоян Дамянов, който е председател на Националната асоциация на ресурсните учители, признава, че за него и колегите му от системата на приобщаващото образование, ситуацията е била особено трудна:
Със стартирането на мерките по време на пандемията от коронавирус стана много трудно за работещите в системата на приобщаващото образование. Истината е, че те нямаха опит в това. Но в изтеклите 2 години се създадоха много и различни нови възможности, които всъщност трансформираха дейността на ресурсните учители, психолози и логопеди от присъствена форма да премине частично в електронна среда.
Частично нужната ни подкрепа получихме със създаването на библиотека с ресурси на сайта на Министерството на образованието. Бих искал обаче да обърна внимание на една нова инициатива, организирана от УНИЦЕФ. СТава дума за платформа с видеоресурси, кои о подкрепят елекронното обучение точно на деца, които имат специални образователни потребности.
За това как едно средно училище в Пловдив се възползва от възможностите на смесеното обучение обяснява Емил Начев, който е директор на гимназията с хуманитарен профил „Свети Свети Кирил и Методий“:
При нас паралелките, които са ангажирани с изучаването на така наречените СТЕМ науки, имат обучение в реална среда. Част от часовете преминават в лаборатории на ПУ „Паисий Хилендарски“, на Медицинския уиверситет. Имаме споразумение с КЦМ и част от часовете протичат в лабораториите на дружеството.
Сред препоръките на Европейската комисия за по-широкото използване на смесеното обучение е увеличаване на индивидуалната подкрепа и на системите за наставничество. В този смисъл Комисията препоръчва да се назначи допълнителен персонал, който да помага за ангажирането на учениците и в извънкласни дейности.
Политическите аспекти на приемането ни в еврозоната коментираме с доц. Иван Начев, политолог. Той направи анализ и на отпора, който заявяват една част от опозиционните партии и граждански сдружения срещу единната европейска валута. Политологът в началото на разговора отбеляза, че протестите са опит политически да се употребят страховете на хората ...
България отдавна е готова за приемане на еврото и колкото по- рано това се случи, толкова по- добре, каза финансистът Илия Кирчев в предаването "Точно днес". Той оспори опасенията, че влизаме в еврозоната в неподходящ момент, даже напротив, според него "когато и да влезем, все ще е късно". Еврозоната ще донесе големи ползи за икономиката на страната -..
Надявам се, след няколко дни да видим един проект, който е много по-балансиран и представя обективните факти. Това коментира историкът Спас Ташев след като стана ясно, че Комисията по външни работи на ЕП отложи гласуването на доклада за напредъка на Република Северна Македония към ЕС. Това стана след обща реакция на българските..
Арабистът проф. Владимир Чуков коментира в програма "Ден след ден" възможните решения на тежките регионални дисбаланси в България. Той е част от екип експерти в различни области, които предлагат четирите бъдещи райони за планиране в страната да имат определено ниво на самоуправление като разполагат с част от данъците и таксите. Според него..
„Има яснота, че докладът ще бъде обективен“, каза евродепутатът Илия Лазаров за очакваните утре доклади на Европейската комисия и Европейската централна банка за готовността на България да въведе едината европейска валута „Протестите срещу еврото са по-скоро организирани, отколкото спонтанни. От 35 години съм в политиката и ми е ясно..