Заложените с тези пари крупни инфраструктурни проекти предполагат много тежки политически решения, предупреди предишният градоначалник с два поредни мандата.
"Със сигурност така предложените проекти не кореспондират със заложения кредит. Някои от тях не решават част от визираните проблеми. Те предполагат много тежки политически решения, заради неизбежното затваряне на ключови пътни артерии на Пловдив. Желанието за кредит се определя от доста вече ниското ниво на местните приходи. Все още обаче няма политическо становище на партията по въпроса за този голям заем. Пътят за такава конкретна позиция ще бъде по-дълъг", обясни Иван Тотев от позицията си на член на националното ръководство на ГЕРБ.
Това са важните, необходими проекти за Пловдив, без които трафикът ще стане още по-труден. Трябва да отговорим на предизвикателствата на времето. Трябва да се вземат решения - коментира по-рано кметът на Пловдив Здравко Димитров. Според него бъдещият заем ще бъде изключиелно изгоден заради ниските лихви, дълъг гратисен период и срокове за погасяване.
Очертава се нов прочит на политиката, като на най-високите позиции се дава заявка за новите политики на партията. Показваме, че ГЕРБ със сигурност ще търси бъдещо партньорство за управлението на страната, каза по друга тема Иван Тотев. По думите му, промяната на позициите не означава в никакъв случай сваляне на доверието от заемащите ги досега конкретни хора. Просто, приема се, че други хора вече биха стояли по-добре там. За да бъдат по-разпознаваеми за хората по места.
Лично аз ще настоявам занапред в листите да попадат популярни личности от местната власт, като например районни кметове. В ръководството на местните структури няма да има промени за тези парламентарни избори, но такива ще се направят за президентските. Прави се Надяваме се на осигурени от служебното правителство честни и свободни избори. Задължителният машинен вот обаче, който отнема възможността за пускане на хартиени бюлетини ще създаде доста проблеми, прогнозира новият член на висшето партийно ръковоство на ГЕРБ.

Въпреки че синдикатите определят бюджет 2026 като възможен, и те имат съображения към предложената рамка и резерви към начина, по който е изготвен. Икономическият анализатор от КНСБ Петър Мишев подчерта, че липсата на реален социален диалог между държавата, бизнеса и синдикатите тази година е притеснителна. Добави, че това напрежение е..
Напрежението между държавата и работодателите се задълбочава след бойкота на последните заседания на Тристранния съветза сътрудничество. Кабинетът вече обяви, че ще приеме проектобюджета без допълнителни обсъждания. Пред Радио Пловдив председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова заяви, че бизнесът не е..
Преди седмица парламентът прие на първо и второ четене в едно заседание допълнение в Закона за автомобилните превози, с което отпада задължението за ползване на автогари по междуселищни автобусни линии, свързващи общини с административния им център. Промените засягат четири общини – Добричка, Марица, Родопи и Тунджа, и 151 населени места. С тях ще..
Надявам се бюджетът за следващата година да бъде преразгледан, каза главният икономист на Съюза за стропанска инициатива и журналист Михаил Кръстев. От ССИ са адресирали в становище основните проблеми, основен сред които е, големият процент средства от БВП, които ще се преразпределят - между 45 и 47%. Дори и по някакъв магичен начин въпросните приходи..
Все по-млади жени се сблъскват с диагнозата рак на гърдата. Това съобщи д-р Христо Хаджиев от Комплексния онкологичен център в Пловдив. Той разказа, че сред пациентите има и мъже, като само за миналата година през отделението по медицинска онкология в центъра са преминали десетина души с такава диагноза. „За съжаление, все по-често срещаме..