При практическите изпити също ще има промени, но те влизат в сила след месец – от 1 август. Маршрутът, по който ще бъдат изпитвани кандидат-шофьорите, ще бъде определян от приложение на случаен принцип. Целта е да се избегне субективният фактор.
Според Генко Станчев броят на интерактивните клипове (60) е малък и все още дава възможност за заучаването им от курсистите, затова те трябва да се променят.
"Дори смятам, че теоретичният изпит трябва да се раздели на две части. Листовка със стандартния си вид да бъде по-малко въпроси - 15 и още 20-30 интерактивни клипове, които са пряката връзка с реалната обстановка в самия автомобил. Тези клипове при добро изпълнение дават възможност на курсиста да извърши целия мисловен процес при дадена ситуация, който е в пътна обстановка.
Ако не може да го направи в спокойната обстановка пред компютъра, то как ще реагира тогава, когато се качи в автомобила", каза Станчев.
По думите му при нормален темп на обучение на курсиста след 20 часа е добре инструктурите да започнат да провеждат часовете с навигационна система, за да може обучаващият се да свикне с естеството на новия практически изпит.
Цялото интервю с Генко Станчев чуйте в звуковия файл.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..