Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Маркетинг по време на криза или що е то дигитален маркетинг?

Как да сме успешни в бизнеса, който стартираме? С какви инструменти да си служим? Какво е дигитален маркетинг? Това са само част от темите, които ще засегнем в следващите минути с Анна Христова – маркетинг специалист и създател на напълно безплатната форма на обучение. Ако сте любопитни да научите как се случва маркетинг без бюджет или маркетинг във време на криза, може да посетите напълно безплатно онлайн лекциите на маркетинг училище „Успех” в интернет на адрес: academy.creativemarketing.bg или в youtube канала на училището. Още за възможността да почерпим опит от най-добрите в бранша, разказва Анна Христова:

Как започна всичко и какво представлява дигиталния маркетинг, с който се занимавате?

"Занимавам се с маркетинг от 7 години, като през последните 3 от тях, практикувам Дигитален Маркетинг, по-конкретно Facebook маркетинг. Знанието, придобито в университета, подкрепено с 3 годишен практически опит, ме кара да се чувствам достатъчно уверена, че мога да помогна на всеки един бизнес да се развива с помощта на Facebook маркетинга. Зад себе си имам няколко успешни цялостни проекта, които съм развивала от ниво идея до крайната продажба и следпродажбено обслужване. Класирала съм сайтове в ТОП 3 в google, в силно конкурентни ниши като хотелиерските услуги, аксесоарите за мобилни телефони, застраховките и подаръците.

Как да изберем правилната среда за обучение, ако искаме да придобием или да надградим знания в тази област?

Да познаваш целия процес на маркетинга в дигиталната ера, е това, което отличава истинските специалисти пред всички други. Опитът, който имам, ме кара да се чувствам напълно сигурна, че мога да се справя с всяко ново предизвикателство. Facebook маркетингът е моята най-голяма страст. Аз помагам на бизнеса да достигне до повече хора, по един още по-личен и вълнуващ начин, като същевременно помагам и на крайния клиент да успее чрез продуктите или услугите на този бизнес. Съсредоточавам енергията си върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения и поставям силата в ръцете на потребителя. Харесва ми да правя това, заедно с клиентите си, които могат да разчитат на моята подкрепа, разбиране и професионални умения.

Маркетингът е процес, а не събитие.

Конкуренцията на пазара е голяма и Вие трябва да се борите с нея всеки ден! Трябва да търсите най-доброто решение, как да достигнете до повече хора.

Цялото интервю може да чуете в прикачения звуков файл по-горе.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
ВИЖТЕ ОЩЕ

Християн Облаков: Във всеки град има забележителности, които заслужават да бъдат видени от туристите

Днес е Международният ден на екскурзовода, а денят ще бъде отбелязан във Варна с тематична конференция, която започва от 10 часа в зала 4 на Фестивалния и конгресен център.  Това е трето издание на форума, на който ще се дискутират различни теми, свързани с професията на екскурзоводите, които мнозина определят като лицето на туризма ни...

публикувано на 21.02.25 в 09:20

Borisz Sarafutgyinov (FLESHCRAWL): Трябва да разделим музикантите от създателите на дигитално съдържание

Интервю с Borisz Sarafutgyinov (FLESHCRAWL) За повече от 30 години в дет метъл ъндърграунда FLESHCRAWL издават девет алблума. И всички те са издържани в духа на 90-те. Голяма част от първите два ще прозвучат на живо от сцената на „Grind Over Sofia 2025“на 28 феврурари в клуб „При черепите“. Организаторите от „Autumn Souls of Sofia“съдействаха за..

публикувано на 21.02.25 в 07:05

Експерт: Не мисля, че би могъл да се наложи таван на цените

Държавата трябва да има по-строг контрол върху качеството на стоките, които се предлагат в търговските вериги. Това мнение изрази за предаването "Новият ден" по Радио Варна доц. д-р Йордан Иванов, преподавател в Икономическия университет във Варна. По думите му не би могъл да се наложи таван на цените. "Това е едно популистко понятие, което няма как да се..

публикувано на 20.02.25 в 08:00

Jarda Haž (JIG-AI): Изкуството не трябва да бъде ограничавано

Интервю с Jarda Haž (JIG-AI) JIG-AI са чешка грайнд кор банда, силно повлияна от културата и живота на Япония. Триото бруталисти има четири албума за близо 20-годишната си кариера. Групата работи по пети, но преди това ще стане част от поредната танцувална веречинка „Grind Over Sofia“ на 28 февруари. Със съдействието на организаторите от..

публикувано на 20.02.25 в 07:10

Петер Скуг или как един диджей стана рибар в Исландия

Особеностите на исландския риболов добре е опознал Петер Скуг - наполовина българин, наполовина исландец. Роден е във Варна, но от 8-годишен живее в столицата на ледената земя и гейзерите - Рейкявик. На 13 години започва да се занимава с музика - диджей e по партита, познат е и на клубната сцена във Варна. От два месеца обаче изучава дълбините на..

публикувано на 19.02.25 в 08:35

Проф. д-р Милков: Без апаратче при намален слух се увеличава рискът от деменция

Безплатни профилактични прегледи за нарушения на слуха организира за четвърта година МУ-Варна, по повод предстоящия „ Световен ден за защита на здравето на ушите и слуха “ или накратко Ден на слуха 3 март. Ц елта на подобни инициативи е да се насочи вниманието на обществеността към грижата за слуха при всички възрасти – универсален скрининг..

публикувано на 18.02.25 в 09:20

Майстори на домашното вино

27-ото издание на конкурса за домашно вино се проведе на 16 февруари във Варна. Участниците предоставиха над 160 проби, а от тях най-много на червени вина – 68, белите са били 65, а розе – 29. До финалния кръг достигнаха 47 проби, като за най-добро червено вино беше отличен Орлин Банков. Той получи и специалната награда за българския сорт..

публикувано на 18.02.25 в 09:00