Пред Даниела Стойнова той коментира ситуацията със записванията за летния сезон, както и изоставането с близо 15 процента на немския пазар. Грошев подчерта, че държавата трябва да е по-активна в рекламирането ни като туристическа дестинация, защото се оказва, че все още сме непознати за доста държави.
"Добри индикации има за летния сезон тази година, но според мен това касае останалите дестинации - не и България. Ако сравним спрямо миналата година, която беше по-добра, летният сезон върви с минус. Немският пазар върви с изоставане от 15 процента средно, а английският пазар е между 15 и 20 процента минус", посочи Иван Грошев, като изрази надежда, че на по-късен етап ще има раздвижване и този минус ще бъде стопен.
По думите на Грошев, проблемът на България е, че евтините хотели вече не са евтини, а добрите хотели не са популярни. "Това е масовият коментар на туроператорите. Това, което казват те, е че там, където се привличаха клиенти с нисък бюджет, те вече не могат да си го позволят. А там, където можете да привлечете клиенти с по-висок бюджет, където имате добра хотелска база, не сте популярни. България изпадна в една ситуация, че там където имаме потенциал, никой не знае за него, а там където имаше една клиентела, която беше на самотек заради липсата на всякаква реклама, тя не може да си го позволи", допълни председателят на Асоциацията на инкаминг агенциите у нас.
Според Грошев, една рекламна кампания, касаеща туризма, не може да започне от днес за утре и да чакаме резултатите веднага. "Повечето държави правят това с години и им трябват години, за да могат да се позиционират", каза още той. По думите му, относно немския пазар, България е изпаднала в ситуацията на лъжливото овчарче. "Не знам кой вече взема България насериозно там. Това са прословутите 35 евро на седалка, които бяха рекламирани на туроператорите, че ще бъдат дадени като субсидия. В крайна сметка туроператорите бяха уверявани, че ще получат тези субсидии, те са ги калкулирали в цените, и накрая не получиха нищо. Изплатиха средства на по-малки туроператори, а петте най-големи немски туроператори в България, които водят 90-95 процента от обема в България, получиха нула. Те получиха точка от правилата на програмата, като казват, че съответният холдинг или компания е получила повече от 2 млн. и 300 хиляди лева помощ в рамките на Европейския съюз по ковид мерките, тя няма право да участва в българската процедура. Помощ за 2 млн. и 300 хиляди лева за фирми с милиарден оборот е смехотворно. Докато другите държави се надпреварват да дават помощи и да бъдат активни, ние се надпреварваме да бъдем в ролята на Хитър Петър, който надхитрил всички и накрая надхитрил себе си", коментира още Иван Грошев.
Целия разговор на Даниела Стойнова с председателя на Асоциацията на каминг агенциите у нас чуйте в звуковия файл в началото на публикацията.
С проекционна изложба на фотоарт„GIRLOgrapfy&many more“ зимните вечери на балчиклии разнообрази графичният дизайнер и фотограф Дмитрий Пузирев този месец в рамките на културния афиш на артцентър Чаршията. Прекрасното шоу, за което публиката сърдечно му благодари, включи няколко серии видеопроекции на дигитални колажи и творчески фотопроекти на автора,..
Единствено съпоставката между преброяването на бюлетините от машинното гласуване и данните от флаш паметта може да разкрие какви манипулации са правени с гласовете на изборите. Това мнение изрази Петър Пенчев, собственик на компютърна фирма, наета за отстраняване на проблемите с устройствата за гласуване. По думите му съществува реална възможност, чрез..
Интервю с Oliver s. Tyr (FAUN) Немските езичници FAUN направиха първи концерт в България на 8 декември в софийския клуб „Joy Station”. Стилът на групата е определян като паган метъл, фолк рок, даркуейв, а също и средновековна музика с келтски и скандинавски мотиви, изпълнени на старинни инструменти. Концертът е част от „East & Central Europe..
Интервю с Alex Taylor (MALEVOLENCE) 2 дни, 2 сцени, 20 групи. Така изглежда тази година, организирания от „141“ фестивал „Hardcore X-mass”. Датите са 13 и 14 декември. Мястото – двете зали на софийския клуб „Mixtape 5“. За повече инфо и подробности посетете страницата на фестивала във Facebook, но дни преди събитието не останаха..
Преди 90 години Радио Варна е създадено от радиолюбителите - през 1934 г. варненският елит казва: "Искаме да сме в крак с времето! Искаме да имаме радио - събираме се, финансираме това и го правим". Преди 90 години на днешния ден обществеността си прави радио, и такава е съдбата му и до днес - през цялото време да бъде общественото радио на Варна..
Посланик на Радио Варна по света. Така можем най-ясно да опишем един от най-верните слушатели на Радио Варна - Огняна Тонева. Заминала в Америка преди години, тя не спира да се интересува от родния град и събитията тук. Затова ѝ помага Радио Варна, което Огняна си пуска или през плейъра на сайта ни, или през платформите за радио излъчване, а отскоро..
Днес албумът "Идентичност", създаден по повод 90-годишнината на Радио Варна, е с официална промоция в ефир и YouTube канала на медията. Песните в новия компактдиск са поредното доказателство, че музиката има силата да свързва поколения и да изгражда нови мостове между стилове и култури. С основание може да ги наричаме и пиеси, които създават..