"Решихме във всеки отбор да има по един участник от девети, десети, единадесети и дванадесети клас. Една част от организацията е на самите капитани, които направиха анкетата с въпросите, купиха наградите, направиха грамотите и взеха активно участие."
Много смях, въпроси и отговори на кулинарна тематика и кулинарни изпитания имаше за всички участници във войните, та и за зрителите. В различните кръгове на играта някои въпроси оставаха без отговори, именно поради тази причина бяха питани и присъстващите, като имаше и награди.
За капитани на двата отбора бяха избрани братята Мартин и Тома Петкови. Мартин оглавяваше отбор "Стейъард", а Тома- отбор "Гарсон". Надпреварата беше доста оспорвана и до последно не се знаеше кой ще е победителят. И то, защото отборът на Тома отговори правилно на повече въпроси, но пък не се справи чак толкова добре с практическата част- направата на шопска салата. И обратното. Отборът на Мартин направи идеалната шопска салата, но за съжаление не даде голям брой верни отговори.
Водещ на събитието беше дванадесетокласникът Майкъл Валериев. През цялото време, освен ролята си на водещ, той изпълняваше функцията на певец, комик, че даже и дегустатор. Приповдигаше успешно настроението на двата отбора, както и на всички от публиката.
"В началото е по-притеснително, след това вече се отпускаш и просто се забавляваш и ти" - каза за ролята си на водещ Майкъл.
Наистина интересно, забавно, изпълнено с приятни емоции и много награди беше събитието "Кулинарни войни". Първото по рода си във Видин, то успя да изненада както всички присъстващи, така и самите участници. Те истински се забавляваха, готвеха и мислеха, похапвайки.
Разговорите с Вергиния Бежанова, Майкъл Валериев и братята Мартин и Тома Петкови може да чуете в звуковите файлове.
Христос се роди! Прославете Го! Възлюбени в Господа чеда на светата Врачанска епархия, Днес, когато празнуваме раждането по плът на нашия Спасител Иисус Христос, прославяме Господа и възкликваме: „Бог е с нас” (Ис. 8:10; Мат. 1:23). Сърцата ни са обзети от чувство на радост, благодарност и удивление, защото Той дойде в света, за да извърши..
Традиционният фолклорен събор "Бъдник" събра на площад "Бдинци" във Видин читалища от областта, жители и гости на града. По време на 16-тото издание на проявата беше украсена двуметровата сурвачка, бяха пресъздадени автентични обичаи, деца месиха коледни краваи. По традиция бе организиран и конкурс за обреден хляб, тази година с първо място бе..
Певецът от българския Северозапад, Валентин Велчев от Враца, се съгласи две негови песни да бъдат включени в новия български филм "Почивката". Двете песни са "От Враца до Дунава" и "Аз съм Валентин". Жанрът на новия филм е комедиен, в него участват актьорите Димитър Кирязов и Силвия Йорданова, познати ни от поредицата "Светът на..
Ако пред големите вериги хранителни магазини, не намираш място за паркиране, опашката пред магазина за месо стига до улицата, а около себе си виждаш повече опаковъчна хартия отколкото паднали листа, а портмонето ти е все по-леко като перце, значи няма какво да се чудим, на прага сме пред коледните и новогодишни празници. Защо обаче последните..
Забелязали ли сте как през празниците всичко сякаш се върти около подаръците ? Особено при децата - чакат с нетърпение големите кутии под елхата. Понякога това може да засенчи истинската магия на празника . Но пък подаръците не са само материални неща - те носят послание, грижа, внимание. Децата често не осъзнават това. За тях подаръкът..
През октомври ви разказахме за дългогодишния проблем на жителите от няколко жилищни блока във Видин, които нямаха осигурен достъп до улица . С разрешаването на този казус се зае Мартин Цеков , един от жителите в засегнатите сгради, който успя да привлече вниманието на институциите. След месеци на усилия и забавяния, сред които и..
Подготовката за празниците върви с пълна сила - трапезите се пълнят, а пазаруването на храни достига своя пик. Магазините са оживени, пазарите - препълнени с хора, които търсят най-доброто за празничната си трапеза . Именно сега от Българската агенция по безопасност на храните засилват контрола върху предлаганите продукти. Целта е..