"По този начин тези, които шмекеруват, ще дойдат в светлата част на сектора. Ще могат да бъдат контролирани въпросните фирми така, както се контролират големите и ще има една качествена услуга за българските пътници. Ние, като органи от страна на държавата и на общините, сме длъжни да го предложим и да го осигурим. Малките превозвачи няма да бъдат ощетени. Прагът е 50 хиляди лева, което се получава, ако човек си фактурира всички документи. В Северозапада нещата са така - забравен край, престарял автобусен парк, обезлюдени села и се получава омагьосан кръг. Ако през 2007 г. на областната автогара в Монтана са оперирали 37 фирми, то днес са 6-7, което е в пъти свиване на тази дейност. Затова ние, като фирми-превозвачи от този край, търсим съдействие и начин на допълнително регулиране и внимание от страна на институциите, за да подобрим автобусния парк. Никак не е лесно, но е възможно и може да бъде направено. За пръв път имаме реален напредък. Утре имаме втора среща с транспортния и финансовия министри с конкретен дневен ред, най-наболелите въпроси."
Необходимо е да има коренна промяна на цялата система на работа, като се почне от превозвача, мине се през Общината и се стигне до правителствените органи, допълни Захариев.
Транспортната дейност в пограничните райони и районите с намаляващо население има социална насоченост. И е добре да бъде изцяло финансирана от държавата почти на 100%. Трябва да се промени моделът на финансиране на нерентабилните линии в малките населени места, каза Петър Захариев. По думите му на този етап в България това няма как да стане, но това е правилният път.
„...Затичах се към вкъщи, вдишвайки за пореден път от мистичния въздух. Тук, покрай реката и божествената му сила, се случваха чудеса. Само трябва да повярваш малко по-силно в себе си, да затвориш очи и да вдишаш дълбоко. Да, реших да остана тук, за да градя бъдещето си, както и да откривам нови тайни места, за които ще знаем само аз и..
В единадесета неделя след Петдесетница , Църквата насочва нашето внимание към един евангелски момент, към една притча, изречена от Господ Иисус Христос, която ни дава отговор какви да бъдем и как да се отнасяме към нашите приятели и ближни, и в това да бъдем подражатели на Христа. "Рабе лукави, аз ти простих целия оня дълг, защото ми се..
В едно общество, което като че ли вече е станало напълно безчувствено към насилието, жертвите на престъпления и техните близки все още имат нужда от справедливост. Но ако дори служителите на реда са безсилни да я въздадат, кой би трябвало да поеме тази задача и има ли изобщо право някой да го прави? А какво ви остава, когато насилието нахлуе в..
Днес в рубриката "97 лапи и 1 опашка" ви представяме кучето Томи - вярната спътница на своята стопанка Цветана . Срещнахме ги по време на сутрешната им разходка - ведри, усмихнати и сякаш в перфектна хармония един с друг. Историята им започва преди цели девет години. Тогава Томи е малко, слабо и уплашено кученце, което скита само по улицата...
Днес ще ви разкажем за магията на антикварните книжарници. За любовта на една млада жена към книгите. Научена от малка от дядо ѝ, който е бил антиквар и букинист, да обича книгите, Анжела Иванова поема по неговия път, като завършва Университета по библиотекознание и информационни технологии. Специалността ѝ е "Книгоиздаване и редакция"...
От години детската площадка на улици "Широка" и "Христо Ботев" във Видин била в окаяно състояние, разказват пред Стефка Павлова младежите, които подеха инициативата за нейното обновяване. Антонина Лозанова обясни: "Събрахме се хора, които милеят за града ни и искат да живеят в една по-хубава среда. Тази дейност е финансирана в рамките на..
Тази събота, 23 август, Видин отново ще пулсира с енергията на " Street Jam " - второто издание на най-новото градско парти , което вече успя да остави ярка следа в културния живот на града. Дебютът на събитието се оказа истински феномен - без предварителни очаквания, то предизвика вълна от положителни емоции и коментари, рядкост за видинската..